Gjest mariusp@online.no Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 520i shadowline listere og støtfangere 1986mod delfingrå metallic, soltak, servo, el. speil. 8,5x17"alu sommer 15" alu vinter, Stor stereo med rockford frontsett nypris ca 4000,- 5 kanals forsterker med delefilter og iqlaiser, 12" sub ,1,5 fharads kondensator, 6x9" i hattehyllen, cd spiller med joystikk og fjernkontroll , senket med just. koni, M-skinnratt og kule, alu pedaler, pen i lakk og lite rust. alle slitedeler byttet i løpet av siste år. motor og gir fra E34 (ikke 24v!!) ca 150.00km. skinn trekk på seter, green-stuff skiver og klosser rundt om, STORT green kon-filter, sports eksos. nettop eu-godkjent med 0 anmerkninger. nokia 6100 med handsfree følger med(koblet til stereo), nye frontlykter+++ nye sltedeler for ca 6000,- følger med(fra prsjektbil som ble mosa med gravermaskin, ja faktisk!!!) PRIS 23.000,- med alt!! kontakt meg på mail for mere info! mariusp@online.no
528i Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 Heisann. har en fin E28, så lurte nå mest på om du kanskje har en fin dørkmatte liggende i prosjektbilen din, den som er mosa
marius paulsen Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 trur matta blei litt krøllete når eg kjørte over den med en 40tonns gravermaskin har ganske mye nye deler til e28 liggende vist det er noe annet du trenger
528i Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 jaja. dær gikk du glipp av litt grunkers da koffør i h...... ødelegg du fine biln bare skrap? har ødelagt 3 biler i min karriere men det var etter veien da int i scorpio 2,0I delebil kostet meg lappen den så den gir jeg omså bort hehe.. uansett hva har du ellers da? nye deler var det det? er det snakk om ledd/kuler/foringer etc eller? er int i alt av slitedeler vist nytt! ellers er det mest til bilen ellers da. blinklysglass HF, kromlist rundt fremrute er gåen nede i venstre hjørne (fra inni bilen) nedre list, klips til dørlist, ytterste lykt på høyre siden fremme! har en sprekk i glasset dær serru lys i koffert,motor og hanskerom! styresnekke uten slakk. hva har du?
marius paulsen Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 det var noen som knuste alle rutene og tømte en brannslukker i den så eg brettet den litt ihop så det sku bli plass for flere biler i containeren når eg tok den til huggeren har vel de fleste forstillingsdelene,2ventilerte skiver,2fjuærnlys,håndbrekkvaiere og sikkert mye anna og når eg får leita litt vist du kjøp bilen så skal du få dem på kjøpet(dær er alerede alle deler byttet)
528i Skrevet Februar 6, 2005 Skrevet Februar 6, 2005 jepp. men heile bilen bli litt dyrt da! bli vel 4/5 lappa i frakt. (ulempen me å bo i gokk) enkeltdela e greit ventilerte skiver: er dem ny eller? montert på bil?
marius paulsen Skrevet Februar 6, 2005 Skrevet Februar 6, 2005 kan jo hende eg bor nermere gokk enn du trur veit du! skivene blei brukt et par uker bare ikke striper eller slitekant eller rust på dem! eg så en anonse for green stuff bremser når eg akkurat hadde byttet skiver så da var det bare å skru dem av igjen vist du skriver ned hva det er du mangler så kan eg sjå ka eg har på"lager"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå