Kimkim Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 var utte og kjørte i helgen da plutselig alle viserene til speedometeret,turtelleren,bensinmåleren og tempraturen fløy helt til bånns og tilbake.... 2 ganger skjedde dette her..hva kan det komme av?? håper på noen svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Du har nok en liten el feil i systemet ditt om du ikke var borti nullstilleren på speedometeret selv.Du kjenner sikkert til det at om du trykker inn den og vrir tenningen ett hakk så tar den en gjennomgang av alt som er logget på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Du har nok en liten el feil i systemet ditt om du ikke var borti nullstilleren på speedometeret selv.Du kjenner sikkert til det at om du trykker inn den og vrir tenningen ett hakk så tar den en gjennomgang av alt som er logget på bilen din. Hva mener du? logget på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Er ikke mobilen din som slår inn? Var ute å kjørte med en kamerat i hans E36 316i, da han fikk melding gikk speedometer nåla og turtalls nålå opp og ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Det med mobiler som slår inn har jeg hørt om før. En kollega på jobb opplevde dette med sin E36 320i da han hadde mobilen liggende ved instrumentpanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 jcvold: hvis du vrir om tenninga et lite hakk(prøv deg fram) og holder inne den knappen du resetter km-tellern vil alle nålene på speed. testes, prøv er skikkelig kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2005 jo jeg hadde mobilen i bilen.. og jeg fikk melding rett etter at dette skjedde. men mobilen har ligget på samme sted før og det har ringt og jeg har fått meldinger,men da har det ikke skjedd noe.... det skjedde jo en gang til samme dagen men da fikk jeg ikke noe melding kan det være noe annet en mobilen som slår ut på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grewling Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Mitt speedometer gjør det samme pga dårlig kontakt et sted. Men et velretta dask i dash'en sender alle målere tilbake på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Kjekt å vite om du har E30 eller E36 da? Er det en E30 er det sikkert bare dårlig kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2005 e 36 320 i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 hehe nåla på bilen min klikka engang heftig, plustelig tellern går opp til maks effekt og videre, satt fast i midten mellom 0-220km tellern, altså den sto BAK NULLEN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå