Gå til innhold

Noe rart med speedometeret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var utte og kjørte i helgen da plutselig alle viserene til speedometeret,turtelleren,bensinmåleren og tempraturen fløy helt til bånns og tilbake.... 2 ganger skjedde dette her..hva kan det komme av??

håper på noen svar.. :)

Skrevet

Du har nok en liten el feil i systemet ditt om du ikke var borti nullstilleren på speedometeret selv.Du kjenner sikkert til det at om du trykker inn den og vrir tenningen ett hakk så tar den en gjennomgang av alt som er logget på bilen din.

Skrevet
Du har nok en liten el feil i systemet ditt om du ikke var borti nullstilleren på speedometeret selv.Du kjenner sikkert til det at om du trykker inn den og vrir tenningen ett hakk så tar den en gjennomgang av alt som er logget på bilen din.

Hva mener du? logget på?

Skrevet

Det med mobiler som slår inn har jeg hørt om før. En kollega på jobb opplevde dette med sin E36 320i da han hadde mobilen liggende ved instrumentpanelet.

Skrevet

jcvold:

hvis du vrir om tenninga et lite hakk(prøv deg fram) og holder inne den knappen du resetter km-tellern vil alle nålene på speed. testes, prøv er skikkelig kult!

Skrevet

jo jeg hadde mobilen i bilen.. og jeg fikk melding rett etter at dette skjedde. men mobilen har ligget på samme sted før og det har ringt og jeg har fått meldinger,men da har det ikke skjedd noe.... det skjedde jo en gang til samme dagen men da fikk jeg ikke noe melding :?

kan det være noe annet en mobilen som slår ut på dette?

Skrevet

Mitt speedometer gjør det samme pga dårlig kontakt et sted. Men et velretta dask i dash'en sender alle målere tilbake på plass :lol:

Skrevet

hehe nåla på bilen min klikka engang heftig, plustelig tellern går opp til maks effekt og videre, satt fast i midten mellom 0-220km tellern, altså den sto BAK NULLEN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...