Aguilera Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Jeg tenkte å kjøpe meg en effektpotte til min 316i... Har ikke råd til komplett effektanlegg, så det blir bare potta... og siden det ikke er akkurat så veldig grom lyd i bilen fra før så må jeg vel ha en kraftig potte for å få noe lyd... Noen som har noen merker å anbefale? pris, kvalitet osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Selv har jeg 'Sebring' effektanlegg kjøpt hos GSbildeler. Dette anlegget gir ikke noe lyd. Er 2 utløp, chromet. sinnsykt pene når de skinner. Kunne godt tenke meg å skifte det ut, imot litt lyd ja. DTM er jo kjent for lyd isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Er ikke mye lyd fra sebring nei. Er pris tingen så er kanskje simons verdt å titte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2005 Simos er jo billig, men gir det noe lyd på en sånn motor som jeg har?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 du kan prøve www.simco.no og sjekke REMUS-pottene..har sett de til E46, som jeg har, de har sikkert til e36 også!?! de pottene skal gi tøff "racing-lyd" ved gasspådrag, mens de er mer moderate ved tomgang/mens gassen holdes rolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 jeg fant jeg fant : direkte link til E36 1.6L 75kw, hvis det er det du har da? http://www.simco.no/?Manuf=3&Model=24&M ... FMotor=199 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Scorpion! Jeg er også på jakt etter effektpotte. Men jeg vet hvilken jeg skal ha, og det er Scorpion! Men jeg vet ikke hvor jeg skal kjøpe den... Powerzone er slik jeg har forstått eneste som selger Scorpion i Norge, men har hørt at de er veldig sein med å levere varene! Så jeg lurer på om jeg skal bestille i fra Koed i Danmark. Lønner det seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Jeg kjøpte bare et universalt endestykke fra fk til min compact. Etter litt kapping å sveising så fikk jeg klistret den oppunder. Synes jeg fikk grei lyd for at det bare er en 1600 motor . Betalte 1300 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Har Sebring effektanlegg fra GS med to krompotter, og syns det e bra lyd spesielt når du drar på litt. Litt rolig brumming på lavt turtall, men høres veldig bra når du drar på Er fornøyd jeg, men spørs hva dere sammenligner med da. Sikkert mange anlegg med bedre effekt og lyd, men i den prisklassen er den bra nok. Spørs jo og hva du har fra før av i bilen. Filter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2005 1,6 liter 75kw ja....har også King dragon filter i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goranimo Skrevet Februar 10, 2005 Share Skrevet Februar 10, 2005 Jeg har remus til 320 men de gir ikke fra seg mye lyd. Men når jeg tok vekk kat. en og satte inn et rør ble det bra! Blir litt "hol" lyd på tomgang og ved gass pådrag blir det skikkelig rå lyd, spesielt hvis en har kon filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå