Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jo jeg kan forsovidt d. jeg tror ikke d. den har jo bare rullet 175000 og har ac,automat,sports stoff, sperre, senket med nye dempere,nye bremser rundt om, nakkestøtter bak, el vindu, ingen parkeringsbulker, m3 heck og sideskjørt, m3 front i mindre utførelse med leppe, capp på bakrute, lyktelister, hvite blinks foran og siden, nytt effektanlegg, chip og power filter 17 sommer dekk og 15 vinter med gode dekk. synest da egentlig ikke d er ille med 140000 i forhold til markedsprisen og ikke minst va andre forlanger for sine. :)

Skrevet
hei.

går denne bilen bra eller? i forhold til 318is eller 325?

har 318tds selv og synes den går greit i forhold til hestene, men denne har jo over det dobbelte :twisted:

Har hatt denne bilen og en annen 325tds med manuelle gir.

Ja disse bilene går bra :!:

Min erfaring er at de er fullt på høyde med 325 når det gjelder kjøreglede.

Turbo kicket på den med manuelle gir var bare helt rått, og overrasket samtlige. Denne med automat drar mye jevnere og jeg vil tro den akser bedre ifm at turboen vil jobbe jevnt uten stopp i motsetning til når man girer på den manuelle, selv om man taper effekt i automatkassen.

Tds'en med manuelle gir dro campingvogn som kostet etter, der tror jeg en 325 bensiner ville slite mer, uten at det kanskje betyr så mye :wink:

Drivstoff økonomisk er de mye bedre en en 325 bensiner

Jeg mener dette uten tvil er en kjempebil.

Kjenner jo historikken og vet at den er behandlet godt. Invendig var den jo så å si strøken og Daniel har jo oppgradert den mye utvendig.

Løp å kjøp sier nå jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...