skillbill Skrevet Februar 12, 2005 Skrevet Februar 12, 2005 Ambjørnrød, Fredrikstad, Østfold. ganske ok sted egentlig, men passer best for "barnefamilier"! på tide å flytte ;D
Tommy Skrevet Februar 12, 2005 Skrevet Februar 12, 2005 Stavanger her, eller nermere bestemt Forus/Bryne :P:P Det va då volsomt, har du sånn splitta personlighet Eg bor på Bryne Hehea... Splitta personlighet ja naaj, er født og oppvokst på Bryne, men bor 50/50 der og sjå typen på Forus Hvor på Bryne bor du a?? Bor på Kvåle
Gjest Skrevet Februar 12, 2005 Skrevet Februar 12, 2005 Bor på Hamar gitt,ikke den mest spennende plassen men det er bra med BMWer her,synd ikke alle er med i klubben.
KjetilO Skrevet Februar 12, 2005 Skrevet Februar 12, 2005 Bor 1,5 mil sør for prenger'n - på Stange (landet)
Divine Skrevet Februar 13, 2005 Skrevet Februar 13, 2005 HaLden .. mot grensa til sverige, for øverig den enste byen som er nevnt i nasjonal sangen I feel sooo lucky
528i Skrevet Februar 13, 2005 Skrevet Februar 13, 2005 Bor nå mellom finnsnes og setermoen i troms. er her fra. men har bodd et par år i vestfold, nærmere bestemt på styrvold i Lardal. og jobbet på norsk dekkgjenvinning. blir å flytte sørover når ongene er blitt litt større. bor ikke sammen med mora demms serru.
///M Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 Hei.Siden vi har hatt alder og sånn tengte jeg skulle spørre hvor i landet bor dere? Jeg bor i oppland eller nermere sakt Raufoss. Hmmm Du var vel ikke i lillehammer idag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå