Gå til innhold

Flere filmer


Catch-22
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For å være helt ærlig, de to filmene der er ren og skjær idioti.

"Bad sierra"-filmen. Hvordan kan man vite om bilen som kommer i mot har 130 eller 80? Ikke så lett å vite egentlig...

Jeg kjører til tider ganske fort selv, men jeg holder meg i hvert fall på den sikre siden med tanke på forbikjøringer o.l. :P

Det er nå MIN mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, de to filmene der er ren og skjær idioti.

Slenger meg med på den.. Slike forbikjøringer er jævlig unødvendig! Greit nok om du/dere har daua sjøl, men når dere trekker med dere en, eller flere uskyldige parter inn i en ev. situasjon....Jævlig unødvendig :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at de alt for ofte slipper unna lovens lagne arm.

Det er de normale og stort sett lovlydige, som ikke så at den ene pæren hadde ryke, glemte å blinke en gang, litt uoppmerksom cruiset forbi fotoboksen 8km/t over, eller kanskje glemte selene, som må dekke lønnen til Bondevik co.

Om noen er ifra området, meld dem inn hos Pollti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...en ting er de filmene du la ut sist...helt uskyldig sladding på en åpen plass uten folk..

Men når det bjynner å bli sånn at dere setter deres eget og andres liv i fare, da er det faen nok for min del!Det skal så sinnsykt lite til før det går galt, og jeg har selv sett åssen det ender opp, og jeg skal love deg - det er IKKE et pent syn!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...