Gå til innhold

Flere filmer


Catch-22
 Share

Anbefalte innlegg

Det var da volsomt til kritik og da.Får å si det sån det er to i min venne krets som kjører sån å det er han med omegan å han med sierran.

Klippene var ikke noe som var planlagt! Filmen er lagt ut som de er ,hva folk syns om den er opp til ver enkelt.Bad Sierra filmen er nå fjernet,vertfal intil vidre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fartsgrensen på stedet, forøvrig kalt "Innfartsåra", er 70 km/t! og det er en VELDIG sterkt ulykkes-belastet strekning! kjøringa ser kanskje ikke farlig ut, men veldig ofte ser ting helt annerledes ut enn det egentlig er!

Catch-22 : møter jeg sierra/omega-vennene dine på veien her i fr.stad og de kjører slik, så går jeg til purken på flekken, hils de fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig i at forbikjøringene kunne de ha droppet.

Men å sladde på en åpen plass eller på steder der det bare kan gå utover den som kjører er helt greit.

Har du planer om å lage flere bilfilmer etterhvert, med litt ordentlig innhold og bra redigering, så må du bare øve på å bevege kamera og teste ulike vinkler. øvelse gjør mester. På zatzy forumet så kan du finne filmer laget av en som kaller seg MULL, han er blitt veldig flink. Ett sted må man uansett begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faan jeg skjønner ikke hvorfor dere tosker her inne gidder å bry dere om sånt!! samma faan for dere om noen kjører som idioter vel!! Dessuten så var jeg der da det skjedde,og det var ingen fare å kjøre forbi....

Folk må få seg noe annet å gjøre en å leke politi ass!!

Gå å heng dere!!

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faan jeg skjønner ikke hvorfor dere tosker her inne gidder å bry dere om sånt!! samma faan for dere om noen kjører som idioter vel!!

Det er ikke det samme for oss :wink: Slike jupplinger som dere gjør hverdagen utrygg for andre som ferdes på veien.. Kanskje du/dere må selv oppleve en dødsulykke før dere begynner å tenke litt! Jeg har ikke klart å leve med at jeg har forårsaket noen andres død.. Ikke rart at forsikrings selskaper ikke gidder å ta inn ungdom når slik tankeløs kjøring foregår...flamer.gifSKJERP DERE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle dem dårlige responsene fra forumet har jeg bestemt meg får å ta meg selv i nakken litt,og innrømme at kjøringa kansje var litt på kanten...Til tross for all den dritt slenginga om gressvik så skal vi ta oss sammen litt og prøve å komme med noen mer proffe filmer uten å sette noen i fare...

Må jo bare si at de filmene var bare ment som litt artig søndagskjøring,men som sagt så skal vi ta oss sammen og da får vi se om det er mulig å få no positiv tilbakemelding i det hele tatt! Eller hva sier du skillbill?!

hilsen nicho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle dem dårlige responsene fra forumet har jeg bestemt meg får å ta meg selv i nakken litt,og innrømme at kjøringa kansje var litt på kanten...Til tross for all den dritt slenginga om gressvik så skal vi ta oss sammen litt og prøve å komme med noen mer proffe filmer uten å sette noen i fare...

Må jo bare si at de filmene var bare ment som litt artig søndagskjøring,men som sagt så skal vi ta oss sammen og da får vi se om det er mulig å få no positiv tilbakemelding i det hele tatt! Eller hva sier du skillbill?!

hilsen nicho

Når dere legger ut filmene til offentlig beskuelse på denne måten må dere regne med kritikk. Denne kjøringen var på INGEN måte forsvarlig, men de filmene på parkeringsplassen var ganske underholdende. Men "konstruktiv kritikk" må dere tåle når dere legger det ut på denne måten. Gjør stuntene deres på lukket område, så skader dere iallefall ikke andre enn dere selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke noe som helst problem med å komme med GOD kritikk, sålenge det er noe positivt å kritisere/kommentere! men som sagt; DE filmene vil aldri kunne få et godt ord, ikke på et seriøst forum som dette! derimot hvis det kommer noe bra, eller uskyldig, slik som de fleste filmene var, så har jeg ikke noe som helst uoppgjort med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder "dritt-slenginga", så er det faktisk ytringsfrihet i norge, til en viss grad, men jeg burde selvfølgelig klare å kritisere/kommentere filmene UTEN å blande inn mine meninger om gressvik, jeg mente heller ikke å "ta alle gressvik folk over en kam" med det jeg sa, men utifra bildene på gressvik.org så ser man jo hva slags "folk" det er snakk om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder "dritt-slenginga", så er det faktisk ytringsfrihet i norge, til en viss grad, men jeg burde selvfølgelig klare å kritisere/kommentere filmene UTEN å blande inn mine meninger om gressvik, jeg mente heller ikke å "ta alle gressvik folk over en kam" med det jeg sa, men utifra bildene på gressvik.org så ser man jo hva slags "folk" det er snakk om!

Hehe ,vi er kansje ikke den mest dannede gjengen :twisted:

Har foresten nå åsså fjernet "Crazy omega" filmen åsså.

Så da setter vertfal jeg en strek for hele saken her____________

Men skal si ifra vis det blir noen nye filmer i trygge omstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...