grewling Skrevet Februar 11, 2005 Skrevet Februar 11, 2005 320i 85 mod. hugges. Bilen er bulkfri, men rust(kanaler, framskjermer nederst). Bakskjermer, tak(takluke), dører(2-dørs), ruter ok. Seter, dørtrekk, grill, panser og bakluke beholdes. Noe du trenger, ta kontakt. Komplett m20b20 motor m. hjerne. overhalt topp, ny regreim og oljepumpe i fjor sommer. Lavt oljeforbruk. Selges pga. overgang til m50 motor. (Oppland, Lillehammer) Mail: gimp@spray.no
Gjest Skrevet Februar 11, 2005 Skrevet Februar 11, 2005 hva er gjort med den overhalte toppen?? pris på motoren?
grewling Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Skrevet Februar 11, 2005 Toppen er helt orginal, ikke trimkam. Kjøpte den brukt, og det var vel slipt ventilseter, bytta pakninger, ventliføringer og ventiljustert. Ikke planet. Den er fri for ulyder, og motor går pent. Ikke sikker på om det er den opprinnelige motoren, men bilen har gått ca 250'. Den han meg bekjent aldri vært trimmet. Kun voksne eiere og mye langkjørt. Det eneste jeg ikke har rukket før vinteren var å skifte bunnpakning, som har en liten lekkasje. Kan foreløpig prøves i bil om det skulle være interessant. Vet ikke helt hvor disse ligger i pris, men en god deal skal ordnes, den skal i alle fall bort når den andre motoren er på plass:)
1985-e30 Skrevet Februar 11, 2005 Skrevet Februar 11, 2005 du he vel ikkje tilfeldigvis turteller, eller heile dashen t salgs??
boost Skrevet Februar 11, 2005 Skrevet Februar 11, 2005 320i 85 mod. hugges. Bilen er bulkfri, men rust(kanaler, framskjermer nederst). Bakskjermer, tak(takluke), dører(2-dørs), ruter ok. Seter, dørtrekk, grill, panser og bakluke beholdes. Noe du trenger, ta kontakt. Komplett m20b20 motor m. hjerne. overhalt topp, ny regreim og oljepumpe i fjor sommer. Lavt oljeforbruk. Selges pga. overgang til m50 motor. (Oppland, Lillehammer) Mail: gimp@spray.no hei du har vel ikkje vifte motoren til varmeaparatet?? pris?
ØyvindB Skrevet Februar 12, 2005 Skrevet Februar 12, 2005 hei du har vel ikkje vifte motoren til varmeaparatet?? pris? Husk at det er flere ulike motorer ute og går på E30..
grewling Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Skrevet Februar 12, 2005 du he vel ikkje tilfeldigvis turteller, eller heile dashen t salgs?? Har en løs turteller liggende og faktisk. Og hele dashen er til salgs om du ønsker det. Hel og fin. instrumentkassa minus speedometer og dashbord komplett for 1000.
grewling Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Skrevet Februar 12, 2005 Varmevifta kan selges, men jeg har ikke fått testa den enda, så jeg må komme tilbake på det. Om den virker og ikke har ulyder, er den til salgs se om jeg får gjort det i løpet av helga..
grewling Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Skrevet Februar 12, 2005 Ang. pris på motor. Sjekket priser litt rundt, og legger meg på 4000 kr. Ser de selger ukomplette motorer til over den prisen. Her får man en m20b20 motor i daglig drift, samt hjerne. Prisen kan jo diskuteres
1985-e30 Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 hva skal du ha for løs turteller..?? Og vet du om den passer ne 1985 318i? for det hadde vært greit å visst...
grewling Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Skrevet Februar 14, 2005 Har dersverre ingen formening om det ligger klart ledningsnett for turteller på din bil, men om du slenger ut en forespørsel på teknisk forumet, er det sikkert noen som har lurt på det samme og funnet ut Turtellerklokke kan du få for 150 pluss frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå