andy-k Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Hva er de fineste felgene til E36 synest dere? Jeg liker Alpina-felger veldig godt. Vurderer faktisk noen slike i 17". Noen andre som har tips til fine felger til E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 rondell 58 synes jeg er fine, har tenkt å kjøpe sånn selv Ac schnitzer felgene er også fine, både den typen som P.I.B har på sin stasjonsvogn og den nye typen. som bildet under: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Synes Brock B1 felgene er finest Eller Ac Schnitzer Type II (tror de heter det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Schnitzer er flott ja. Spesielt type III. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 O.Z. Superleggera III Forged er kjemperå! (og kjempedyre....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Åja, oz ceres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 AC Schnitzer type II er min favoritt, tenkt å kjøpe meg type II etterligningen som GS selger. Original AC felger er vel sikkert svindyrt kan ei tenke meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 AC Schnitzer type II Style 21, har ikke anelse om det har noe annet navn. Style 23 Style 68 Skulle helst ha hatt alle i 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Var meget fornøyd med både kvalitet og design på mine AEZ Simas X 8,5x18" http://www.bmwguiden.no/albums/Taami/32 ... .sized.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Åja, oz ceres! Ja disse felgene er min favoritt.. Passer e36 kanonbra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Jeg synes Breyton Magic og Inspiration tar seg meget bra ut på E36. Magic: Inspiration: Felgene er dyre nye, men har sett noen som selges brukt. Pene felger med grei kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 rondell 58 synes jeg er fine, har tenkt å kjøpe sånn selvAc schnitzer felgene er også fine, både den typen som P.I.B har på sin stasjonsvogn og den nye typen. som bildet under: Er ikke det der BMW felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 er vel ac schnitzer replica felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Hmm var visst ikke den siden der! De er jo dyre ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 rondell 58 synes jeg er fine, har tenkt å kjøpe sånn selvAc schnitzer felgene er også fine, både den typen som P.I.B har på sin stasjonsvogn og den nye typen. som bildet under: Er ikke det der BMW felger da? Stemmer det! Meget pene felger, spesielt på 5, 7 og 8 serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå