Aguilera Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Når bilen går på tomgang hører jeg en rar lyd framme på førersiden, en slags svak `dirrelyd` Kan høres ut som om noe sitter løst... Lyden forsvinner når jeg kjører, hører den kun når bilen står i ro. Først var det bare såvidt jeg kunne høre noe, men den blir bare høyere og høyere. Hva kan dette ver?? Sånn som noen sa tidligere her, så kan det høres ut som en tikkelyd på utsiden av bilen... Inni bilen hører jeg bare en svak dirring... Noen som har ide om hva det kan ver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 en løs skrue kanskje! nei det er vel nesten umuli og si kan vere så mye rart, du får begynne og leite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 prøv å trykk inn clutchen.. muli et kaputt utløsar lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humayun Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 sjekk motor olje...er det nok som det må være...eller tennplugger...jeg synes det er olje som motor mangler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal Joachim Skrevet November 25, 2023 Share Skrevet November 25, 2023 Hei Takk for denne tråden! Jeg opplever akkurat det samme på huseierens bil. En type skurre/dirrelyd når bilen går på tomgang enten om bilen er kald eller varm. Jeg spurte huseieren når han sist skiftet motorolje men det husker han ikke. Det er noen år siden. Jeg har også laget denne videoen hvor en kan høre lyden. Tenker det er greit å ha videoen inn i denne tråden. Nå er det å bestille skift av motorolje på et verksted i nærheten. Jeg tenker at det er lurt å bruke bilen minst mulig til etter at den har vært på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 26, 2023 Share Skrevet November 26, 2023 @Paal Joachim For det første er dette et Bmw-forum... Høres ut som noe drevet av multireima. Mulig frihjul på dynamo e.l Ville spurt her https://facebook.com/groups/audia4b6/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal Joachim Skrevet November 27, 2023 Share Skrevet November 27, 2023 Ops. Beklager min feil. Takk for tilbakemelding Lars! Ha en nydelig dag! Paal Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå