marius paulsen Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 hva består egentlig dette av? noen som vet hva det koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Du må ha ny grillramme, nye nyrer, nye sidedeler til grillen (den delen som går rundt lyktene), og panseret må vel også skiftes.. Dette er en oppgradering jeg også vurderer.. Sjekk GS Bildeler for priser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Mener jeg så en pris på 10 000 på en eller annen nettside. Men.. er det penere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2005 nja.. er det ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 10000? Det hørtes fryktelig dyrt ut..mulig jeg ikke har tatt med alt man trenger da? Sjekket hos GS: Nytt panser: 3738 Grillramme: 668 Sidedel grill hs: 466 Sidedel grill vs: 466 Nyrer (grill m-del): 216 Dette blir totalt: 5554 Nkr på helt nye deler..lakkering kommer i tillegg da, men jeg kan ikke se for meg at det blir spesielt mye på et panser og en liten grillramme.. Det er sikkert fullt mulig å finne noe brukt også med riktig farge tilogmed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2005 hvorfor må man egentlig bytte panser da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 hvorfor må man egentlig bytte panser da? Jeg tror det ser snodig ut med dette panseret og denne fronten Bare en anelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Du må bytte panseret fordi den opphevningen som går nedover hele er også bredere på panseret til den fronten.. Det passer muligens det gamle panseret, men det vil jo unektelig se litt snodig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 du får kit fra bmwspesialisten for 5500 ser jeg.. http://www.motortechnik.no/html/product ... duct_list= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2005 selvølgelig!! nå gikk det opp et lys for meg er ikke det penere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Jeg synes det ser mye bedre ut..grommere.. Får nesten litt 7-serie preg..og det er jo utvilsomt tøfft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Blei jævlig mye kulere med den breiere fronten/panseret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Den nye fronten ser utrolig mye bedre ut og det kom veldig godt frem på de to bildene Øyvind la ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 V8-fronten er desidert finest i mine øyne. Jeg hadde en gang en 525i(se bilde), som jeg monterte den fronten på, og det syns jeg var vel anvendte penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Den nye fronten ser utrolig mye bedre ut og det kom veldig godt frem på de to bildene Øyvind la ut. Helt enig! For å spinne videre på sammenligingen med 7-serie så er det omtrent som forskjellen på E32 735i og E32 750i. Det er vel heller ikke uten grunn at alle E34 (fra 518i til M5) fikk V8-fronten de siste 2 årsmodellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå