BimmerKing Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg sier meg helt enig med moderator Einum, men du skal ha ros for arbeidet som ligger bak prosjektet. Så gamle biler som E28 etc. liker jeg best helt originale. Jeg er også enig med de to foregånde i quoten over her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg liker i utgangspunktet ikkje den orginale versjonen av bilen din men eg syns du har fått den veldig kul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 jævli fin, fineste jeg har sett hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 var skikkelig fin den der! noen som vet hvor man kan få kjøpt m-styling pakke til e28, og ka d koste omtrent? Tviler på at du får kjøpt det hos forhandler - i så fall er det bølle dyrt... Jeg har hørt at det selges brukte sett ned i 2000,- - 2500,- på autopower.se. Ellers er det et sett til salgs på bmwccn sidene til 7000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Hva slags frontfanger er egentlig det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 gs kunne nok ikke få tak i nei.... men ser ut som det blir cosworth på me no så..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Judas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 hei. du har ikke flere bilder av bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 Hva slags frontfanger er egentlig det der? det e faktisk en honda civic frontfanger visst eg ikkje tar heilt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Civic? Bilde? Ville trodd de var litt smalere enn det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Den var jo drithærlig den der ja!! Om æ ikkje tar mye feil så e det vel en BMW 528i eller?? Sjøl har æ nu en Rød BMW 728i 1979mod.. den e vældi lik sett bort fra stylinga du har satt på den.. å så e den litt længer.. Nice bil i allefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Civic front ja:D Det feteste med den bilen er faktisk baggasjerommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Ringte på den bilen da den sto på Autodb, men var nok litt sent ute! Tøff bil! Lurer på hvor en får tak i sånn frontlykter til e-28..... Skullelikt å ha sånne på min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mars 28, 2005 Share Skrevet Mars 28, 2005 Ringte på den bilen da den sto på Autodb, men var nok litt sent ute! Tøff bil! Lurer på hvor en får tak i sånn frontlykter til e-28.....Skullelikt å ha sånne på min:) Tok ikke lang tid før bilen var solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Nei, merka det! Men men.... Første jeg hadde kommet til å gjort med den, dersom jeg hadde kjøpt den, var å sette på orginal m-front fanger!!! den saken er grei.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå