Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg sier meg helt enig med moderator Einum, men du skal ha ros for arbeidet som ligger bak prosjektet. Så gamle biler som E28 etc. liker jeg best helt originale. :wink:

Jeg er også enig med de to foregånde i quoten over her...

Skrevet
var skikkelig fin den der!

noen som vet hvor man kan få kjøpt m-styling pakke til e28, og ka d koste omtrent?

Tviler på at du får kjøpt det hos forhandler - i så fall er det bølle dyrt... Jeg har hørt at det selges brukte sett ned i 2000,- - 2500,- på autopower.se. Ellers er det et sett til salgs på bmwccn sidene til 7000,-

• 2 weeks later...
Skrevet

Den var jo drithærlig den der ja!! :headbang:

Om æ ikkje tar mye feil så e det vel en BMW 528i eller??

Sjøl har æ nu en Rød BMW 728i 1979mod.. den e vældi lik sett bort fra stylinga du har satt på den.. å så e den litt længer.. :D

Nice bil i allefall!! :wink:

• 3 weeks later...
Skrevet

Ringte på den bilen da den sto på Autodb, men var nok litt sent ute! Tøff bil! Lurer på hvor en får tak i sånn frontlykter til e-28.....

Skullelikt å ha sånne på min:)

Skrevet
Ringte på den bilen da den sto på Autodb, men var nok litt sent ute! Tøff bil! Lurer på hvor en får tak i sånn frontlykter til e-28.....

Skullelikt å ha sånne på min:)

Tok ikke lang tid før bilen var solgt.

Skrevet

Nei, merka det! Men men....

Første jeg hadde kommet til å gjort med den, dersom jeg hadde kjøpt den, var å sette på orginal m-front fanger!!! den saken er grei.... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...