boost Skrevet Februar 16, 2005 Skrevet Februar 16, 2005 min 200tusen... men det ekje nøye.. kommer ny motor snart i den;
alpina b3 Skrevet Februar 16, 2005 Skrevet Februar 16, 2005 Pen bil Ser strøken ut, det er vel verdt en del. Skal ikke gå in i diskusjon om pris.
Fubar Skrevet Februar 17, 2005 Forfatter Skrevet Februar 17, 2005 Skal få bilen på kjøptstest på verksted tirsdag, så får jeg ta en avgjørelse etter det. Kjøper ikke en bil uten noe dokumentasjon om tilstand o.l. Bilen ser grei ut ja, og var veldig fin å kjøre, faktisk virket den ganske ny som sådan. Så er den et lite prosjekt da, litt som må kostes på for at den skal bli litt erotisk å se på Ingen som vet noen bedre alternativer enn denne bilen sånn i farten? Har saumfart autodb og finn.no selv, men de aller fleste ser litt slitne ut eller er kjørt 220.000 km...
bjirn Skrevet Februar 17, 2005 Skrevet Februar 17, 2005 nå er ikke 220 000 noe problem så lenge bilen er godt vedlikeholdt...
E63 Skrevet Februar 17, 2005 Skrevet Februar 17, 2005 Vurderer å kjøpe denne bilen her:http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 2925&pos=6 Har testet den og den virket strøken motormessig og generelt. Eneste som mangler er sommerdekk og noe styling. Hva mener dere jeg bør by for den (hvis den kommende NAF-salgstesten er tilfredstillende)? Koster tross alt litt med sommerdekk med felger, ca. 10.000 kr kan det fort gå der. På forhånd takk for alle som gidder å hjelpe
Divine Skrevet Februar 17, 2005 Skrevet Februar 17, 2005 75 000 Kr det er helt fear pris , så sant km teller er rett. Ikke noe mer en det.. da kan du se deg om etter en annen bil.
a-olsen Skrevet Februar 18, 2005 Skrevet Februar 18, 2005 Den så jo veldig pen ut da. Ville prøvd meg på en 85000,- ca.
Hr.smith Skrevet Februar 20, 2005 Skrevet Februar 20, 2005 du burde kikke litt mer rundt!! Det er var enstiv pris. Den har ikke skinnseter engang! Ikke midtarmlene....bare det koster fort 10 lapper! + styling/felger!!!Til den prisen kunne du ha fått alt
Fubar Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Skrevet Februar 21, 2005 du burde kikke litt mer rundt!! Det er var enstiv pris. Den har ikke skinnseter engang! Ikke midtarmlene....bare det koster fort 10 lapper! + styling/felger!!!Til den prisen kunne du ha fått alt Har letet en stund etter en passende bil. I tillegg er denne bilen i samme by som meg Men 105.000 er jo som sagt uaktuelt. Jeg vurderer å by 85.000 hvis kjøpstesten imorgen er tilfredstillende. Det er vanskelig å finne en bil som passer 100% (f.eks. fin motor, skinn, klima, styling osv). Det blir ofte enten eller. Og da mener jeg det er gunstigere å kjøpe en bil med strøken motor o.l. enn med kosmetiske finesser som styling, fete felger osv. Dette er ting som går an å påkoste senere og etter egen smak Alltid kjekt med litt prosjekter på bilen så lenge man har litt penger.
E63 Skrevet Februar 21, 2005 Skrevet Februar 21, 2005 du burde kikke litt mer rundt!! Det er var enstiv pris. Den har ikke skinnseter engang! Ikke midtarmlene....bare det koster fort 10 lapper! + styling/felger!!!Til den prisen kunne du ha fått alt Har letet en stund etter en passende bil. I tillegg er denne bilen i samme by som meg Men 105.000 er jo som sagt uaktuelt. Jeg vurderer å by 85.000 hvis kjøpstesten imorgen er tilfredstillende. Det er vanskelig å finne en bil som passer 100% (f.eks. fin motor, skinn, klima, styling osv). Det blir ofte enten eller. Og da mener jeg det er gunstigere å kjøpe en bil med strøken motor o.l. enn med kosmetiske finesser som styling, fete felger osv. Dette er ting som går an å påkoste senere og etter egen smak Alltid kjekt med litt prosjekter på bilen så lenge man har litt penger. Hei Noe undrende til hvilke voksne eiere som har montert laser-eksos&øyelokk.Og bilens km.stand. Uansett, hvis du liker bilen og synes den er verdt for deg å betale 85.000.- så gjør det! Men, det er mye penger for bilen. Styling betaler seg lite igjenn for ved salg men denne bilen mangler ting som skinnintr og sommerhjul. Jeg ville lagt bud et sted mellom 70.000-80.000.- (uten å sett bilen). Selgeren skal slite med å selge snipp&snau 92mod 320i.(såfremt han ikke endrer prisen).
Fubar Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Skrevet Februar 21, 2005 Eksosen hadde han selv satt på ifjor, og km.standen blir jo alltid et evig dilemma. Men det så bra ut. Prismessig har jeg ikke bestemt meg, men det er klart at jeg ikke kommer til å by mer enn hva jeg føler bilen faktisk er verdt. Nå føler jeg pr idag at denne handelen kommer til å stranda nettopp pga prisen og uenighet der. Noen tips til argumenter for en real pris (for meg)?
Ettertenning Skrevet Februar 21, 2005 Skrevet Februar 21, 2005 Skal få bilen på kjøptstest på verksted tirsdag, så får jeg ta en avgjørelse etter det. Kjøper ikke en bil uten noe dokumentasjon om tilstand o.l.Bilen ser grei ut ja, og var veldig fin å kjøre, faktisk virket den ganske ny som sådan. Så er den et lite prosjekt da, litt som må kostes på for at den skal bli litt erotisk å se på Ingen som vet noen bedre alternativer enn denne bilen sånn i farten? Har saumfart autodb og finn.no selv, men de aller fleste ser litt slitne ut eller er kjørt 220.000 km... Eg har en 320i 95 mod men denne er ikkje coupe som er helt strøken nylig tectylert og alle servicer tatt, den er gått 175000 full m tech styling, senkesett, chippet og luft filter! effekt anlegg, veldig bra stereo!veldi pen og god! Aldri hatt problem med den! veldig bra motor, kjørt på castrol slx formula 1 og skiftes ver 6000 mens eg har hatt den! nylig målt kompresjon, det varierte fra 11,8 bar til 12.4 og det er bra! 105 k Tlf 91732231
Fubar Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Skrevet Februar 22, 2005 Kjøpstesten viste seg å være feilfri +/-, men det ser nok ut som at handelen går i dass pga prisen Selger forlanger minst 100.000 kr for bilen, og det er jeg ikke interessert i å betale for en 92-modell uten ekstra utstyr (ikke sommerdekk engang!) Så da blir ut på leting igjen Noen som har 320 coupè til salgs?
Fubar Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Skrevet Februar 22, 2005 Eg har en 320i 95 mod men denne er ikkje coupe som er helt strøken nylig tectylert og alle servicer tatt, den er gått 175000 Skal helst ha coupe da, men bilen din så og hørtes fin ut. Har du bilder?
E63 Skrevet Februar 22, 2005 Skrevet Februar 22, 2005 Kjøpstesten viste seg å være feilfri +/-, men det ser nok ut som at handelen går i dass pga prisen Selger forlanger minst 100.000 kr for bilen, og det er jeg ikke interessert i å betale for en 92-modell uten ekstra utstyr (ikke sommerdekk engang!) Så da blir ut på leting igjen Noen som har 320 coupè til salgs? Hei Hvis det ikke dukker opp noe spennende innen noen uker kan du henvende deg til selger igjenn å sjekke om han fortsatt er inntr å ha bilen stående eller selge til deg for en ok pris. Idag er det ikke uvanlig med 20-25%avslag på annonsert pris. Ha is i magen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå