Haldor Skrevet Februar 22, 2005 Skrevet Februar 22, 2005 Ta deg god tid slik E63 sier, du har all makt i det markedet vi har idag. Ta alt det du finner av annonserte biler og regn ut snittet, slå så av 20% og du har ett ok utgangspunkt. Regn da med en bil med normal km pluss service. Mangler service trekker du fra litt, mye utstyr legg til litt (max 30% av nypris av utstyr), også verdsett lav km. Det er du som styrer showet her
Fubar Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Skrevet Februar 22, 2005 Sant nok det, må være iskald i tykktarmen når en skal kjøpe bil. Er ikke alltid like lett men.. Eneste som er stress i saken er at jeg er i ferd med å selge min nåværende BMW, og tanken på å kanskje måtte gå en del måneder uten bil frister lite
Fubar Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Skrevet Februar 22, 2005 Et par timer etter å ha "avslått" skamprisen på 92-modellen, fant jeg denne her: http://finn.no/finn/car/object;pdc=1109 ... 7845&pos=9 Litt forskjell på prising, samt hva man faktisk får for pengene!
Ettertenning Skrevet Februar 22, 2005 Skrevet Februar 22, 2005 pen bil til riktig pris! Tlf 91732231 Og husk er det noe eg tar vare på så er det bilene mine P.S den er finere med sommer hjula, di to nederste bildene er med hjul kapsler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå