528i Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 gir opp. gå til www.biltema.no gå på bil. verkstedsutstyr. spesialverktøy. bilde 5/6/11 nedover. den siste har jeg brukt på ford. og det funket helt topp! men dem første er beregnet på kuler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Tror jeg går for et Alternativ nr.3gir verkstedet opphengskulene og sier 'skift dette er du snill' da blir det ca.1000,- i arbeidstime (inkl opphengskulene) Jeg synes dette var det dårligste alternativet. Da får du jo ikke byttet de indre kulene slik du gjør med alternativ 2... vertøyet det blir snakket om her som du heller ikke kan bruke tipper jeg ser ut som dette : Det er effektivt til å løsne bærekulene fra fjørbeinet, men ikke fra bærearmen.. da må du nok ha hylser og presse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 hmm var visst 2 sider i denne tråden, det så ikke ejg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 hmm var visst 2 sider i denne tråden, det så ikke ejg.. Men det er riktig som du skriver, at det ikke går an å skifte opphengskulene med dette verktøyet. På enkelte andre bilmerker er det kanskje mulig men ikke på BMW E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Øyvind berg skrev. Jeg synes dette var det dårligste alternativet. Da får du jo ikke byttet de indre kulene slik du gjør med alternativ 2 øøøhhhmm. er det kun bmw som har indre bærekuler? er nå bare foringer på andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Er det ikke 2 kuler og en ende som skal inn i en foring her? Eller er jeg på ett helt annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 På bildet er det vel strengt tatt 4 kuler iom at det er 2 bærearmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 hehe det er det dommeste jeg har sett neida. så på ene indre enden henger det bare fast i kula? værste jeg har sett. jaja. jeg sa jeg ikke viste hvorda det var på denne bilen. men ingen andre biler jeg har hatt, bruker denne konstruksjonen. men er sikkert en mening med det men var vel uansett kun di ytre som skulle byttes da. er det di øverste på bildet d eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 de er øverst ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 takker og bukker. man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå