Gunnar Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Dette er et herlig long-shot.. .. Det er vel ikke tilfeeeeldigvis noen her inne som har noe bra swing-musikk? Helst med muligheter til å sende mp3er, men tar også i mot artisttips/cdtips til ting som kan finnes på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Swing-musikk! Er du begynt å danse, Gunnar? Eller for alt jeg vet kan du jo ha danset lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Sånn går det når man får dame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2005 Hehe. Skal ikke værra lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Kenny loggins - Footloose Carlene Carter - Every Little Thing Alan Jackson - Little Bitty Dette er raske sanger, vist du liker fart.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2005 Takker. Skal sjekke de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Skremmende Gunnar... skremmende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2005 Hehe. Swing på by'n anbefales. Skikkelig moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Sier meg helt ening der... Og en ting til... Det drar damer som bare juling.. Vist dama ikke kan swing så er det bare å lære henne opp.... Tar bare noen få sanger så vil hun begynne å kunne d.... Drar enda mere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Billy ray cyrus - achy breaky heart Proclaimers - 500 miles Og søk på alan jackson, han har mykje bra musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2005 Sier meg helt ening der... Og en ting til... Det drar damer som bare juling.. Har bare dansa swing noen få ganger, og begynte på byen for to helger siden, men tviler ikke! For de som er single og har lyst til å danse er det jo bare å melde seg på swing-kurs. Det er ikke akkurat overflod av menn på slikt. Helt sikkert gyllen mulighet til å finne seg dame. Vist dama ikke kan swing så er det bare å lære henne opp.... Tar bare noen få sanger så vil hun begynne å kunne d.... Drar enda mere.. Er motsatt for min del, jeg er læregutten, mens dama er dritflink. Flaut å snuble avgårde, men det ordner seg. Gikk overraskende fort å komme på et nivå som fungerer i fylla. Er bare synd at det er gutta som må kunne turene/kastene. Pes! Billy ray cyrus - achy breaky heartProclaimers - 500 miles Og søk på alan jackson, han har mykje bra musikk Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Gunnar : Jeg har gått i korps før, spilte slagverk i 13 år før jeg gav meg. Jeg liker godt og både spille og høre på swing men hva liker du best? swing med eller uten vokal/sang ved siden av? jeg kan anbefale Glenn Miller Orchestra, det er både med og uten sang! Det fins også en gruppe som heter Jive Bunny/Bunnies, de har remixa sammen gamle sving og slow-rock+++ -låter! søk med kazaa, imesh osv! det er skikkelig artig swing og danse til! jeg skal sjekke i løpet av kvelden om jeg får lagt de ut på min hjemmeside! så hvis du stikker innom http://home.no/ambis rundt 23.00 så skal jeg prøve å ha noe klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 hvis ikke du har den alt, så er Glenn Miller - In the mood et must for de som liker swing, syns nå jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2005 skillbill, det viste seg faktisk at madammen hadde både Glenn Miller og Jive Bunny. Sistnevnte var det masse bra swing-musikk på, og sangene var raskere og raskere jo lenger ut på CDen man kom.. Men fy f.., jeg suger til å danse i edru tilstand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Gunnar, du er nok ikke særlig flinkere når du drikker heller, men da legger du ikke merke til det. Du tror du er flink. Akkurat som at så mange tror de blir flinke til å synge i fylla.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå