ØyvindB Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg har vært på utkikk etter noen bra felger til familievogna en stund nå. Det er ganske mye dekk og felger til salgs. Men finnes det marked for de prisene som settes? JEg var med på en auksjon på qxl hvor jeg hadde høyeste bud på 700kr, noe jeg syntes var veldig lite for slike felger. Men da det ikke gikk over minsteprisen så står de der enda. Nå med utropspris 3500. Dette var 16" krysseikfelger. Men med høyeste bud på 700 så skulle en ikke tro markedet var spessielt stort.. Mange forlanger 5-10 000 for brukte felger med brukte dekk. For 10 000 kan man vel få 4 nye 17" med nye dekk! Hvilken pris ser folket for seg at er "riktig" på ett sett originale 16" eller 17" felger idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg er selv på jakt etter 17" med dekk. Hvis dekkene er gode og felgene fine er jeg villig til å betale opp til 7000,- Så får vi se hva som dukker opp For så vidt kan du fint få 17" med dekk mye billigere enn 10.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Muligens er nye felger og dekk blitt så billige nå at folk heller kjøper nytt da? Slipper jo slitasjeskader og risiko for kast da.. For noen år tilbake var det jo vanskelig å finne brukte 17" til under 1000 kr pr felg uten dekk..nå sliter jeg med å få solgt et sett til under 3000.. Og disse passer til de vanlige begynner-rånebilene også.. (Ascona, Golf). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg gav selv 5000,- for et sett BBS 17" med helt greie dekk i fjor, De var ikke perfekte, men helt brukbare. Hvis det ikke er originalt eller kjent merke sliter man med å få betalt for flotte felger. Mange blir da litt oppgitt, og velger å beholde hjulene selv i garasjen. Men jeg tror nok ikke det er lenge til man får et sett med 17" 5-serie felger for under 5000,- med gode dekk. Evt. under 3000,- for perfekte (replica) felger. Dette er etter hvert noe folk begynner å bytte ofte, og jo mer penger det kommer i omløp, desto mer billige bruktfelger kommer det på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Man får nye utrolig fine 17" til under 7000 kr og 18" til under 8000 kr inkludert dekk selvfølgelig. Dekkene må man gamble litt på siden det er billig merker. De kan være like gode som dyre merkedekk men det er en liten risiko for at de er dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 det er mye bra på Finn.no torget- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2005 da fikk jeg jammen handlet meg felger. Jeg ga 2000 for 4 stk 16" krysseikfelger. Upris? Jeg har ikke sett dem IRL, men rogalandsekspidisjonen til antilla har dem i transport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Kan ikke være noen upris med 2000,- for de felgene. Er det orginale BMW felger? Jeg går selv og lurer på om jeg skal kjøpe meg et sett 16" felger. Kikket på noen orginale AC-Schnitzer 8x16" på Fredag. Han skulle ha 1500,- for de. Ikke noen upris det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Øyvind: Tror ikke 2000 var gal pris for de. Fikk tilbud om noen 17x8 som så nesten helt like ut. bare litt anderledes senterkopp og de skulle jeg få for 2500 og de var ikke helt strøkne... Får mange fine nye sett med 17" med dekk nå til 7000kr og oppover. Har fått tilbud om rondell 58 felger med dekk til 8000, helt nye fra forhandler, kommer nok til å handle meg de hvis jeg ikke kommer over noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 da fikk jeg jammen handlet meg felger. Jeg ga 2000 for 4 stk 16" krysseikfelger. Upris? Jeg har ikke sett dem IRL, men rogalandsekspidisjonen til antilla har dem i transport? Jeg fikk så vidt kikket på dem, og det jeg så var meget pent. Får bare håpe de er uten skjevheter og slikt, så kommer du sikkert til å bli kjempefornøyd med dem. 2000,- er jo uansett veldig billig for et sett med hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 ... Har fått tilbud om rondell 58 felger med dekk til 8000, helt nye fra forhandler, kommer nok til å handle meg de hvis jeg ikke kommer over noen andre. Det er bra pris. De er jo skikkelig fine! Hvor får man de til den prisen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2005 Jeg så dem på bmwccn's kjøp og salg sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 ... Har fått tilbud om rondell 58 felger med dekk til 8000, helt nye fra forhandler, kommer nok til å handle meg de hvis jeg ikke kommer over noen andre. Det er bra pris. De er jo skikkelig fine! Hvor får man de til den prisen da? snakk med bigwheels.no var de jeg fikk tilbud fra, men så skulle jeg handle noe annet fra de også så vet ikke om de trakk av pga det eller om 8000 er vanlig pris. Men er bare å sende en mail og høre, de er veldig greie på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2005 fikk så vidt kikket på dem, og det jeg så var meget pent. Får bare håpe de er uten skjevheter og slikt, så kommer du sikkert til å bli kjempefornøyd med dem. 2000,- er jo uansett veldig billig for et sett med hjul. Ja, de så ikkd så ille ut nei ! Om noen skulle ha behov for 4 stk dekk 205/50-16 med litt mønster i så er det bare å rope ut.. sikkert bra banedekk! Toyo og michelin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Om noen skulle ha behov for 4 stk dekk 205/50-16 med litt mønster i så er det bare å rope ut.. sikkert bra banedekk!Toyo og michelin Er det mulig å kjøpe disse dekkene av deg nå og hente de litt utpå våren? Jeg skal prøve noen 16" felger på bilen og disse dekkene hadde passet bra. Er de gatelovlige, over 1,6mm mønster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå