BMW525i Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 http://www.adressa.no/forbruker/bil/article432101.ece Men det tar sikkert lang tid før det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 ESA har bestemt seg for å ta Norge til EFTA-domstolen dersom avgiftspolitikken ikke endres innen to måneder, heter det i en såkalt «begrunnet uttalelse» fra overvåkingsorganet. Hvis det går så raskt så er det jo topp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Hvis det går så raskt så er det jo topp.... Bortsett fra for de som skal selge bilen sin ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 håper de senker det med mer enn en tusenlapp da.... hvis avgiftene senkes endel så skal jeg ha meg en tur til tyskland om et par mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Det som skjer hvis ikke de senker avgiftene innen 2 mnd, er vel at det går til et domsutvalg... Og så har vi det gående i 2-3-4-5-6 osv år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Fyldigere artikkel her: http://www.bt.no/okonomi/neringsliv/article342183 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Noen som vet om det har skjedd noe mer med dette? Har avgiftene gått ned eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 myndighetene klarer nok å få bremset ned den prosessen på en eller annen måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Håper så indelig at avgiften går ned, da blir det nok en tur til Tyskland. Kjøpe et eller annet monster av en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Hvis noen andre greier å dra en annen konklusjon ut av følgene enn meg, så kom med det, for etter det Per Kristian Foss sier i dette skrivet, så ser set ikke særlig lovende ut.... : http://www.tyskland.org/tyskland-foss.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Som forventet ble det ingen avgiftsnedgang.. Nå blåste nok mediene denne saken opp i himmelen, hadde de lest nøye gjennom det ESA skrev i sin klage hadde de ikke giddet å nevnt det en gang.... store avisoverskrifter skal altid taes med "et klype salt".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Noen ganger blir jeg bare så sinnsykt frustreert av å bo i Norge!! Det finns FAEN meg ikke et land i verden som har råd til å ha som dumme politikere som oss!! Vi har EUROPAS ELDSTE BILPARK, mens vi er VERDENS RIKESTE!!?!! Henger faen meg ikke på greip! Har litt lyst til å flytte noen ganger... til söta bror. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Noen ganger blir jeg bare så sinnsykt frustreert av å bo i Norge!! Det finns FAEN meg ikke et land i verden som har råd til å ha som dumme politikere som oss!! Vi har EUROPAS ELDSTE BILPARK, mens vi er VERDENS RIKESTE!!?!! Henger faen meg ikke på greip! Har litt lyst til å flytte noen ganger... til söta bror. ..så tjener vi mest også da.. tror de fleste av oss egentlig ikke har så mye å klage over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Noen ganger blir jeg bare så sinnsykt frustreert av å bo i Norge!! Det finns FAEN meg ikke et land i verden som har råd til å ha som dumme politikere som oss!! Vi har EUROPAS ELDSTE BILPARK, mens vi er VERDENS RIKESTE!!?!! Henger faen meg ikke på greip! Har litt lyst til å flytte noen ganger... til söta bror. ..så tjener vi mest også da.. tror de fleste av oss egentlig ikke har så mye å klage over. Helt enig jeg, men synes det er fjernt, siden vi tjener mest, at vi kjører rundt med de eldste bilene i Europa. Det er jo ikke alle som har mye penger heller, de rike blir rikere mens de fattige blir fattigere.... Sånn er det... De ser jo bar på gjennomsnittet, skulle man tro? Dessuten så klager jo politikere på forurensnig, og på nyere biler er det vel de nye Co-filterne som reduserer utslippene endel - mens samtidig setter de glupingene på løvebakken OPP avgiftene+moms???? Veldig gjennomtenkt.... Veldig greit er det jo for de på Stortinget å si at vi skal kjøre buss osv, da mange feks ikke kan bytte buss 4ganger for å komme på jobb om morran... Eller bor på landet for den saksskyld. Samtidig så¨er det vel det samme for de hvor mye ting koster, da de selv tjener 0,5mill - 1,5mill.. Hadde driti langt i bilpriser og sånn jeg og, hadde jeg hatt penger... (Selvfølgelig satt litt på spissen, men allikevel........) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå