Gå til innhold

Hyggelig nyhet for import av biler


BMW525i
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Som forventet ble det ingen avgiftsnedgang.. Nå blåste nok mediene denne saken opp i himmelen, hadde de lest nøye gjennom det ESA skrev i sin klage hadde de ikke giddet å nevnt det en gang.... store avisoverskrifter skal altid taes med "et klype salt"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir jeg bare så sinnsykt frustreert av å bo i Norge!! Det finns FAEN meg ikke et land i verden som har råd til å ha som dumme politikere som oss!! Vi har EUROPAS ELDSTE BILPARK, mens vi er VERDENS RIKESTE!!?!! Henger faen meg ikke på greip! Har litt lyst til å flytte noen ganger... til söta bror. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir jeg bare så sinnsykt frustreert av å bo i Norge!! Det finns FAEN meg ikke et land i verden som har råd til å ha som dumme politikere som oss!! Vi har EUROPAS ELDSTE BILPARK, mens vi er VERDENS RIKESTE!!?!! Henger faen meg ikke på greip! Har litt lyst til å flytte noen ganger... til söta bror. :evil:

..så tjener vi mest også da.. tror de fleste av oss egentlig ikke har så mye å klage over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir jeg bare så sinnsykt frustreert av å bo i Norge!! Det finns FAEN meg ikke et land i verden som har råd til å ha som dumme politikere som oss!! Vi har EUROPAS ELDSTE BILPARK, mens vi er VERDENS RIKESTE!!?!! Henger faen meg ikke på greip! Har litt lyst til å flytte noen ganger... til söta bror. :evil:

..så tjener vi mest også da.. tror de fleste av oss egentlig ikke har så mye å klage over.

Helt enig jeg, men synes det er fjernt, siden vi tjener mest, at vi kjører rundt med de eldste bilene i Europa. Det er jo ikke alle som har mye penger heller, de rike blir rikere mens de fattige blir fattigere.... Sånn er det... De ser jo bar på gjennomsnittet, skulle man tro?

Dessuten så klager jo politikere på forurensnig, og på nyere biler er det vel de nye Co-filterne som reduserer utslippene endel - mens samtidig setter de glupingene på løvebakken OPP avgiftene+moms???? Veldig gjennomtenkt....

Veldig greit er det jo for de på Stortinget å si at vi skal kjøre buss osv, da mange feks ikke kan bytte buss 4ganger for å komme på jobb om morran... Eller bor på landet for den saksskyld. Samtidig så¨er det vel det samme for de hvor mye ting koster, da de selv tjener 0,5mill - 1,5mill.. Hadde driti langt i bilpriser og sånn jeg og, hadde jeg hatt penger...

(Selvfølgelig satt litt på spissen, men allikevel........)

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...