Turbo-Frank Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 slit me at vindusheisan går kun 4-5cm i gangen når man trykke på brytern, så må man sleppe opp å trykke på nytt for nye 4-5cm... har hørt at d e en kjent feil på coupe å cabriolet modellan, nån som vet ka som bruke å ryke??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjonsvik Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Det er ganske sikkert releèt ditt som er gåent.. Ta en tur til hugger'n å kjøp deg et.. Fort gjort å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Frank Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2005 da e d no i såfall den elektoniske delen på motoren, feilen ligger nok da ikke i selveste releet, men i elektronikken som styre d. den kan LETT taes løs, men selges kun som komplett motor.... pris hos GSmotor: 1600,-+moms, pr side!! BRUKT!! å e treng til begge sider..ganske irriteranes når motoran faktisk virke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 sjekk på ebay... mye rart de selger der, billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Kompis av meg hadde prob med vindusheisen på sin Z3 (er vel samme opplegget som E36) der holdt det å bytte selve knappen til vindusheisen... Fikk prøve en brukt en på Gs, og alt fungerte da med vinduet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 slit me at vindusheisan går kun 4-5cm i gangen når man trykke på brytern, så må man sleppe opp å trykke på nytt for nye 4-5cm... har hørt at d e en kjent feil på coupe å cabriolet modellan, nån som vet ka som bruke å ryke??? Sitter en posisjonsbryter/føler for å "føle" hvilken posisjon vinduet har i døra,mulig det er den som fusker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Frank Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 oki... da har e svaret på gåta.. GS sku ha 2000,- for en brukt motor=svin dyrt! kjøpte den ny hos BMW forhandler i tromsø for 2300,- helt ny! har jo sjekka at den gamle motoren går helt fint når e fjerne ecu"en som styre ruta å kjøre på me direktestrøm, så da tenkte eg jo at d va ecu"en som va problemet. i stedet for å bytte hele motorn så flytta e bare over den nye ecu"en på den motorn som sto i døra, samme problem som tidligere... såååå, d vil si at når motorn blir bittelitt antydning til slitt, så koble ecu"en ut, å problemet oppstår jo leeeeeeenge før den egentlig e ferdig, når man koble strøm på dem så ser man at dem egentlig e helt fin. på andre sida fikk e til slutt mekka i hop en egen krets me nån rele å dioder som jobbe i lag me d orginale å kjøre strøm direkte på den. vips, så funke den ruta som e egentlig måtte brukt 2000,- på.. grunn til at e måtte kjøpe den ene ny va at e svidde av den ene ecu"en mens e holdt på å finne en løsning på d. (tegna koblingsjema å testa i dagesvis..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå