Hhenrik Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267315 "- Ja, vi hadde en episode i går kveld, klokken kvart over ni, halv ti, hvor en gutt har blitt skutt i tinningen med softgun fra bil. De skal ha kjørt opp på siden av gutten, sveivet ned ruten og skutt" Vell, er det bare meg, eller hadde dette skjedd meg hadde bilen fått en hard gjenstand som takk tilbake i en av rutene hvis dette hadde skjedd med meg? Tatt tak i en stor stein å kasta det beste jeg har lært etter bilen hehe. *revenge* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Kunne hatt gått riktig ille hvis de hadde truffet i øynene da..... Blitt blind.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Kafaen e d der slags syke folk?? Hadde d våre meg, så hadde eg sparka in begge frontlyktene og vist fingen!"#¤&%/()=?#¤%&/ IDIOTAR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Ja dette var ikke bra! Jeg har gjort noe lignende selv engang da, men det var med et svært vanngevær, så offeret ble klissvått. Men det er jo ikke farlig da - MEGET stor forskjell på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Din pøbel Erik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Ja, jeg var BAD! Jeg trøster meg med at offeret har gjort langt verre ting, som går langt over den grensen som kalles småkriminell. Dette var riktignok da han var i tenårene, men allerede da viste både han og broren klare tendenser. Så nei, jeg har ikke spesielt vond samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Så du er en av disse som liker løpe rundt å leke politi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Vel, nå bruker vel politiet litt andre metoder, dette må vel heller karakteriseres som torpedo eller leie"morder". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Sant det, min feil, politiet er vel mer opptatt av å ta disse livsfarlige gærningene som krysser hvite sperrelinjer midt på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Har en svær softgun i nattbords skuffa Desert eagle... Må jo beskytte seg for de fæle grønne monstrene under senga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Ja bilen deres hadde ikkje vært mye verdifull etter de hadde skøte på meg ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå