Gå til innhold

Hvordan ser vi at vi har fått PM (Privat melding)


oddis
 Share

Anbefalte innlegg

Du har PM ;)

En lite nødvendig kommentar, for å se hva du har skrevet må han inn her, og da vil han også se i menyen at han har fått PM...

Nuhwell... For min del er det bare flaks når jeg oppdager at jeg har fått pm :P Kunne gjerne kommet opp en liten popup med "du har 1 ny melding i innboksen"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuhwell... For min del er det bare flaks når jeg oppdager at jeg har fått pm :P Kunne gjerne kommet opp en liten popup med "du har 1 ny melding i innboksen"....

Det er jo muligheter for pop-up ved ny PM, sjekk innstillingene i profilen din, og innstillingene til evt. pop-up-killer som er installert hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuhwell... For min del er det bare flaks når jeg oppdager at jeg har fått pm :P Kunne gjerne kommet opp en liten popup med "du har 1 ny melding i innboksen"....

Det er jo muligheter for pop-up ved ny PM, sjekk innstillingene i profilen din, og innstillingene til evt. pop-up-killer som er installert hos deg.

Hmm... jeg har på at jeg skal få popup, får ikke det... Får heller ikke beskjed om at noe har blitt blokket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Norton Internet Security 2005, og har valgt å la den sperre for pop-up også her på BMWGuiden. Når jeg skal inn på diskusjonssiden så klikker jeg jo allikevel på linken som ligger rett over linken til PM, og da ser jeg jo fort om jeg har nye meldinger eller ikke!

I tillegg har jeg aktivert ePost-varsel, slik at jeg i Innboksen i ePostprogrammet mitt også ser at jeg har fått PM. Som om ikke det var nok, så har jeg SMS-varsel på at jeg har fått ePost. Her er gutten som er online! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg skrev det, er at etter erfaringer fra mange forum så er det mange brukere som ikke merker at de har fått PM ;)

Jeg er selv moderator på mopedportalen.com så jeg utmerket godt hvor grensen går for "unødige" innlegg og andre unødvendige ting.

Men forstår din frustrasjon. :)

Ihvertfall, dette ble mye off topic snakk her, kanskje vi skal få la trådstarter ha sin slagstopic i fred. Jeg hadde ihvertfall blitt forbanna hvis noen ødela min salgstråd med mye off topic snakk.

Beklager znapp, hvis det ble mye off topic.

mvh

oddis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...