BUG Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Har tenkt å kjøpe meg ny front, og er ute etter litt meninger/tips. Hva ville blitt fint på en svart e36 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 en alpina spoiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2005 Hvor kan jeg få tak i det her til lands da? Er vel passlig dyrt og det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 M-front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Gs selger alpina spoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Bmw forhandleren kan bestile alpina deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Jeg ville kjøpt sånn som hagenissen har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2005 Ja har sett en del på m-fronten, men jeg er ikke sikker på om jeg skal på for den litt diskre eller den litt mer "rå`e": Har funnet en som jeg likte litt.. http://www.eyecandyracing.no/images/Stylingpics/BMW/E36/EURO/LARGE/paragolpes-delantero-m3.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Hva med Lumma CLR? Pen front og er kanskje ikke så vanlig viss du vil skille deg litt ut ifra mengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2005 fin den... Hvem selger den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Mener http://www.streetdesign.no får tak i Lumma. Synes prisene er litt stive hos Streetdesign, men tror iallefall de får tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Smaken er som baken.... delt i to og full av drit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2005 sant nok, er litt usikker på om den er rå eller lam.. Men vil jo ikke ha noe som alle har heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Syntes ikke den luma fronten til E36 var noe pen... Må finnes noe bedre ute i den store verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Du skulle sett den nå! Møkkete og med de råe 15" stål-felgene. Yiha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå