Gå til innhold

Front (igjen:)

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte eg sko skaffa meg en ny front engang iløpet av våren nå, men er ikke helt sikker på hvilken :shock:

Tenkte litt på en sånn M3 front... Noen som har noen forslag eller meninger om hva som hadde blitt bra på min? Rød E36 Compact

Kan jeg bruke samme fronter som sedan og coupê ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes egentlig m3-front er det eneste som duger på e36. De fleste andre styling-fronter er for "runde" og passer ikke til e36s kantete design.

Finnes det ikke slike lepper til orginal-fanger? Mener jeg har sett det, noen av de virket helt ok og. Ulempen er at bilen blir lav foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte eg sko skaffa meg en ny front engang iløpet av våren nå, men er ikke helt sikker på hvilken :shock:

Tenkte litt på en sånn M3 front... Noen som har noen forslag eller meninger om hva som hadde blitt bra på min? Rød E36 Compact

Kan jeg bruke samme fronter som sedan og coupê ?

Hadde M3 frontfanger og bakfanger på min gamle compact,ble kjempebra med lakkering ned av kanaler og M-technik fenderlister.Så det kan annbefales :D .Mener frontfanger er lik som på coupe og sedan.Compact er lik som coupe helt bak til B-stolpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gs-bildeler har uorginal til 2490+mva og orginal til3890+mva :)

hvordan er passformen på den uorginale fronten da?

Passformen på den uorginale som GS selger er elendig! Monterte en slik for en kamerat og det var ganske frustrerende å se hvor dårlig passformen/kvaliteten var. Spar litt ekstra og kjøp orginal kvalitet eventuelt en brukt slik som jeg har gjort. Ga 2500,- for den.

Et tips: Du skriver at du skal lakkere skjørtene denne uken og bakfangeren senere. Jeg ville heller ventet til du har front o.l klart og lakkert alt på en gang. Når du først skal lakke noen deler koster det ikke så mye å legge til litt. Da får du jo skikkelig lakk på skjørtene også (forsto det slik at du ville lakke disse med sprayboks).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...