Gå til innhold

Har du lyst til å ha BMWen din på forsiden av BMWGuiden.no?


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

I februar startet vi "Månedens bil" her på sidene, og førstemann ut var P.I.B med touringen sin: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=3825

Nå trengst biler til mars og månedene fremover. Har du en pen eller grom BMW er det bare å sende inn info som på linken ovenfor, så får du kanskje bilen din på forsiden av sidene her i en hel måned. Benytt sjansen til å få vist frem bilen din og høste heder og ære fra andre BMW-entusiaster!

Det som kan/bør være med er:

  • [*:1mlu56im] Bil
    [*:1mlu56im] Eksteriør
    [*:1mlu56im] Interiør
    [*:1mlu56im] Stereo
    [*:1mlu56im] Motor
    [*:1mlu56im] Evt. annet

Samt bra bilder. Helst i 800x600 eller mer. Alt dette skal sendes til post@bmwguiden.no, med subjekt "Månedens bil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har verken en spessielt pen eller spesielt grom bil i forhold til det mange har :cry: men skal sende bilde om 50 år el nå. vist jeg ikke vinner i lotto da :D som jeg aldri spiller :roll: nå vet jeg! jeg tar bilde av bilen til naboen. den er helt rå. vær nå ikke for striks med å luke ut di fineste bilene da :twisted:

jeg synes min bil er både grom og pen og spesiell :wink:

noe neppe så mange av dere vil synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips skillbill: når du kommer på noe mer du skulle ha skrevet i innlegget, og ingen har svart på det så er det bare å klikke på icon_edit.gif-knappen ovenfor innlegget ditt, og legge til nye setninger. Slik det er nå ser det ut som om du snakker med deg selv, så får det være opp til deg selv å bedømme hvor smart det ser ut... ;)

PS! Du kan selvsagt klikke icon_edit.gif etter at noen har svart også, men da blir det lagt til en linje med tekst under signaturen din om at innlegget er endret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få dønn originale kjipe biler der, så jeg har mine tvil til at han ikke velger ut litt.

Poenget er at folk flest er ikke så interessert i å lese om en bil som ikke skiller seg ut fra en eneste av de x antall man møter på veien hver dag. Mer moro å lese om noe som kanskje skiller seg litt ut fra de aller vanligste, enten det er utseendemessig, motormessig eller den er på andre måter spesiell (stereo?)..

Det viktigste er uansett fyldig info og bra bilder. Bildene på BMWCCN.no er helt ubrukelige. Man ser jo ingenting av et enkelt bilde i knøttlite format... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig han foretar en viss utvelgelse, men i veldig liten grad tror jeg.

For det er flere helt normale biler der, bl.a. flere E30er som ikke er spesielle på noen måte: www.bmwccn.no/nor/kapittel1/mndbil/mnds ... alkade.htm

Men jeg er helt enig i at det er for lite med ett bilde, og at bildet også er for lite størrelsesmessig på den siden. Og det varierer veldig hvor mye info som er om hver enkelt bil. Det er nok juni -99 som er desidert best beskrevet! :) Forøvrig gamlebilen til Kjell Rune, 2 eiere før han. Eieren den gangen driver idag www.automote.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Nå er det jo så mye fæl styling ute og går at en helt orginal bmw av litt eldre type er ikke så ofte du ser ;)

Kunne ikke sagt meg mer enig! Jeg setter mye mer pris på at en eldre BMW er godt vedlikeholdt enn at halve bilen er konstruert av andre enn BMW.

Liker spesielt BMW'er i den minste serien med stor motor som er i nesten ny stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...