Gå til innhold

effektanlegg

henry
 Share

Anbefalte innlegg

Den kler iallefall ikke den enkle "DTM stussen" så det er sagt.

Dobbel:

pict0020.sized.jpg

Det finnes mange leverandører, blant annen Scorpion, Simons, Supersprint, Remus, Sebring. Alle har forskjellig lyd (iallefall ikke helt lik). Sjekk ut hjemmesiden til hver produsent viss du er ute etter akkurat en enkel. Jeg ville kjøpt Scorpion STW. Koster ca 4000 fra www.koed.dk ferdig levert.

Men ditt valg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Den på bildet der var jo tøff med den stussen! Er det Sebring DTM som står på den?

Alternativet til den blir vel 2 som peker rett ut istede for oppover?

Har vurdert scorpion å ja, bare redd det kan blir litt for mye lyd i lengden?

Hørt på noen av linkene som har vært lagt ut her tidligere på scorpion anlegg:

http://www.bimmerfanatics.com/sounds/oy ... aks2-5.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo folk svart på det som gjelder min bil (samt meg selv i pm :lol:), men uansett så står det sebring på den. På isbilen er dette rent utseende, lyden gjør ikke stort av seg. Blir en ganske annerledes lyd på tomgang, men den er lav og inne i bilen er det ingen forskjell. Så er det lyd man er ute etter er det feil å velge sebring.

Forøvrig helt enig i at to rette ser bedre ut, men dtm var noen hundrelapper billigere. Så får jeg bare leve med harrystempelet. (Jeg drar jo til sverige nå og da også, så jeg er vel über-harry :roll:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt fake og harry å ha to stusser når det ikke er to rør hele veien? Er jo det som kjennetegner en 325i, 328i og M3 at de har to enderør.l

Mener 320i og 323i også har to rør forfra. Tror det er slik helt bak til bakpotta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...