Tore Diesel Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 det kan jo vere sprikke ifra en kjøle kanal til en eksos kanal, som gjør at vannet går i eksosen!! kanskje,, bare en teori. Mulig det, men tror ikke det i mitt tilfelle hvertfall, da skulle man ha merka forandring på eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 Etter å ha utsatt det i det lengste pga manglende tid og egnet plass for slike øvelser, har eg endelig fått røsket av toppen på 324'en. Ved ett kjapt overslag fant eg 16 sprekker i toppen. Hovedsaklig "mellom" ventilene. F***!!!! Hadde håpet i det lengste at det ikkje var dette, en nå er det jo ingen vei tilbake. Trenger råd om hvor man kan få tak i ny topp/motor, priser, erfaringer og synspunkter. Hvis det er vanskelig å få tak i 7 dyrt vurderer eg en 2.5l / 143 hester fra E36/E34. Noen som vet hvordan det er å få klemt en slik nedi en E30?? All info mottaes med stor takk...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå