Aguilera Skrevet Februar 23, 2005 Skrevet Februar 23, 2005 Skulle hjem fra jobb idag, og trykket ned vinduet for å kaste noe, men da jeg trykket det opp igjen ble det masse bråk og skranglelyder inni døra...vinduet gikk skeivt opp og ned igjen, så stoppa d!! Jeg fikk meg en iskald tur på motorveien hjem for å si det sånn Nå går det ingen vei lenger...hva skal jeg gjøre??? Ruta har vel hoppa av festene eller noe sånnt?!!? Dekselet på døra er jo festet med klips, men er jo redd for å ødelegge dem ved å rive dekselet av...noen tips? Er det sansynlig at motoren også er røken? (er elektriske vinduer) Hjelp!!!
Power Skrevet Februar 23, 2005 Skrevet Februar 23, 2005 muligens det bare har hoppa ut av sporene sine,det kjenner du hvis ruta virker litt løs når du rører på den.
Frode H. Skrevet Februar 23, 2005 Skrevet Februar 23, 2005 Dette er da lett å fikse, Aguilera, slapp av! http://www.understeer.com/window.shtml Følg denne anvisningen her og du har vinduet i orden igjen på sikka et kuatter og litt til. Dørtrekket kan være litt vanskelig å få tak på men når først et klips slipper taket kommer resten ganske greit. Lykke til!
Power Skrevet Februar 23, 2005 Skrevet Februar 23, 2005 plukk av dør trekket. litt forsiktig. så ser du hva som er galt.
mAZE Skrevet Februar 23, 2005 Skrevet Februar 23, 2005 Ikke ta av trekket forsiktig nei.. Da kan du ødelegge klippsene.. Napp i litt, høres brutalt men det er bedre enn å ta det pent. Større sjangs for at klipsene overlever. Jeg hadde av dørtrekket mitt i sommer når jeg skiftet til m5speil og da begynte jeg forsiktig og fikk ødelagt noen klips. Tok så å nappet i på resten og det gikk mye bedre.
Aguilera Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Skrevet Februar 23, 2005 Har fått av trekket nå, og selve skinnene hadde løsnet fra festet på motoren...
Hhenrik Skrevet Februar 23, 2005 Skrevet Februar 23, 2005 sånn går det når man forsøpler Naturens måte å hevne seg på natursvin som bare skal "kaste" noe ut Hehehe....
Turbo-Frank Skrevet Februar 24, 2005 Skrevet Februar 24, 2005 litt svinn av klipps må man regne me... bare å ta seg en tur på BMW-klips butikken..
Jonte Skrevet Februar 24, 2005 Skrevet Februar 24, 2005 Har fått av trekket nå, og selve skinnene hadde løsnet fra festet på motoren... Steike.. Hvordan er det festet på motoren da? Jeg leste om deg i går, og i dag skjer det med meg..
Aguilera Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Skrevet Februar 24, 2005 Gfff....skulle fortsette idag, men nå har jo ruta sett seg fast nedi der...livredd for å ødelegge den ved å rive for hardt i den.... Hvem kan fixe sånnt kjapt (og rimelig)?
Proffen Skrevet Februar 24, 2005 Skrevet Februar 24, 2005 Gfff....skulle fortsette idag, men nå har jo ruta sett seg fast nedi der...livredd for å ødelegge den ved å rive for hardt i den....Hvem kan fixe sånnt kjapt (og rimelig)? Hei. Hvor bor du? Jeg er fra Oslo.
Aguilera Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Skrevet Februar 24, 2005 Hehe, glemte å skrive at jeg bor på forus/stavanger Det er vist den lille delen som `ruller`på skinnene som er brukket, derfor hopper skinnene av hele tiden... Er det kun merkeforhandler som kan skaffe en slik del?
Jonte Skrevet Februar 24, 2005 Skrevet Februar 24, 2005 Sliter som faen nå.. Får ikke opp vinduet i det hele å det store.. Og jeg skjønner ikke hvor det skal festes eller noe Bilder Den armen med det store hullet i, den er løs.. Skal denne festes bakom der den runde metalldingsen er? Hvordan?? Stress å ha vinduet nede.. Må jo få fiksa dette..
John H Skrevet Februar 24, 2005 Skrevet Februar 24, 2005 Forsto ikke så mye av å se på bildet, har reparert dette på manuelt vindu før men ikke elektrisk..trenger du nye klips så tror jeg at jeg betalte ca 30kr for 20 klips hos gs bildeler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå