Gå til innhold

Krise! Vinduet er ødelagt :(


Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle hjem fra jobb idag, og trykket ned vinduet for å kaste noe, men da jeg trykket det opp igjen ble det masse bråk og skranglelyder inni døra...vinduet gikk skeivt opp og ned igjen, så stoppa d!! Jeg fikk meg en iskald tur på motorveien hjem for å si det sånn :(

Nå går det ingen vei lenger...hva skal jeg gjøre??? Ruta har vel hoppa av festene eller noe sånnt?!!?

Dekselet på døra er jo festet med klips, men er jo redd for å ødelegge dem ved å rive dekselet av...noen tips?

Er det sansynlig at motoren også er røken? (er elektriske vinduer)

Hjelp!!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta av trekket forsiktig nei.. Da kan du ødelegge klippsene.. Napp i litt, høres brutalt men det er bedre enn å ta det pent. Større sjangs for at klipsene overlever. Jeg hadde av dørtrekket mitt i sommer når jeg skiftet til m5speil og da begynte jeg forsiktig og fikk ødelagt noen klips. Tok så å nappet i på resten og det gikk mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, glemte å skrive at jeg bor på forus/stavanger

Det er vist den lille delen som `ruller`på skinnene som er brukket, derfor hopper skinnene av hele tiden...

Er det kun merkeforhandler som kan skaffe en slik del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter som faen nå.. Får ikke opp vinduet i det hele å det store.. Og jeg skjønner ikke hvor det skal festes eller noe

Bilder

Bilde_051.jpg

Den armen med det store hullet i, den er løs.. Skal denne festes bakom der den runde metalldingsen er? Hvordan??

Bilde_050.jpg

Bilde_049.jpg

Stress å ha vinduet nede.. Må jo få fiksa dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...