Gå til innhold

Krise! Vinduet er ødelagt :(


Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Forsto ikke så mye av å se på bildet, har reparert dette på manuelt vindu før men ikke elektrisk..trenger du nye klips så tror jeg at jeg betalte ca 30kr for 20 klips hos gs bildeler..

Hmm..

Ser du ikke at den der stanga med hull i, på bilde 2 og 3... den er løsna.. men, hvordan fester jeg den igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjenner på baksiden av den store metalltappen, kjenner du da at den kanskje stikker litt ut? hvis den gjør det er det isåfall et tynt spor i den? Kanskje det har vært en slags låsering der og den kan ha hoppet av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinduet mitt og datt ned. Ene armen på heisen datt av, og knekt plast sjit på skinnen.

Armen var festet med pop-nagle som ble skiftet med vanlig bolt/mutter.

Var vanskeligt å se, til eg fant en hel nagle som sto for seg sjøl inni der(uten noen funksjon)

Plastdingsene m/låseklipp- 17,- på bavaria

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinduet mitt og datt ned. Ene armen på heisen datt av, og knekt plast sjit på skinnen.

Armen var festet med pop-nagle som ble skiftet med vanlig bolt/mutter.

Var vanskeligt å se, til eg fant en hel nagle som sto for seg sjøl inni der(uten noen funksjon)

Plastdingsene m/låseklipp- 17,- på bavaria

lykke til :)

Hah, akkurat det som er problemet mitt jo...den der lille plastdingsen som er ødelagt.... ;)

Da går turen til Bavaria imorgen, takker :D

Sitter i garasjen med overplastret bil nå og lakker sideskjørtene i samme slengen når bilen først må stå i ro :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STEIKE VÆRE.. MITT HAR GÅDD OPP I SVEISEN.. Hele dritten må ut å sveises å styre.. Satan å!

Offf, stakkars.... da har vel jeg vert svinheldig... bare den lille plastdritten som røk her... :roll:

Noe skikkeli drit å stresse med sånnt, er jo avhengig av bil hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STEIKE VÆRE.. MITT HAR GÅDD OPP I SVEISEN.. Hele dritten må ut å sveises å styre.. Satan å!

Hele dritten må ikke nødvendigvis ut, dersom sveisen din har røket på samme måte som den gjorde med min for ett par år tilbake. Men en ting er sikkert, og det er at det er et helvete å få til igjen.

Skulle kjøre ned vinduet, selv om jeg visste det var frosset. Da smalt det, og vinduet datt ned. Mener det var i fremkant det ramla ned.

Greide å sette dritten i spenn, ved hjelp av noe treplank og ved bruk av tenger. Fikk sveist det så det holdt etter et par forsøk, uten å plukke mekanismen ut av døra.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...