Gå til innhold

Strømløs e39.


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat snartenkt sikkert da. Tok av strømmen på bilen min når jeg satte den bort i høst, og ja så klart, hadde jo igjen bagasjelokket! Ikke akkurat det lureste jeg muligens har gjort fant jeg ut i dag når jeg var å så hvordan "gullet" mitt hadde det. Fikk visst ikke brukt no nøkkel der gitt. Så dæ...

Vet det har vært snakk om dette før her, men husker ikke hvor og hva slags svar som ble lagt ut der. Kunne godt ha tenkt meg en løsning på dette.

Skal vel være mulig å få åpnet uten å ha strøm på bilen, ellers er det vel en dum løsning??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kommer deg inn i bilen? i selve cupen? Da kan du kanskje få noe strøm fra sigarett tenneren.... Eller har du nedfellbare bakseter?

528890.jpg

http://194.236.49.172/Butik/docs/Mallar ... t_id=NO-48

Hvis du bruker en sånn så kanskje bilen din får nok strøm i systemet til at du får åpnet bagasjen...

Håper du finner på en måta da vertfall.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BalleKnalle - Nei, kommer meg ikke inn i bilen. Men har ikke prøvd det bjalle skrev. Får prøve det neste gang jeg er å ser på den.

Bjalle - D går bare på passasjer siden? Takker for svar.

Trøndern Kim - Den sitter helt dønn. Var ikke reaksjon engang, men ville ikke ta i så fryktelig heller da. Men da får jeg håpe at den er mekanisk bak der. Så du har elektrisk åpning på dørene du også? Det er kanskje standard på alle e39?? Takker ihvertfall for svar og håper det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...