PenguiN- Skrevet Februar 23, 2005 Share Skrevet Februar 23, 2005 Enkelt spm, mange hk/NM i denne? just in case of an eventual flyby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2005 oi, så autodb annonsen at den lå på ca 500hk, og da driter jeg i å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 Hehe. Det er to forskjellige Warsteiner M3er i Norge. Den ene er den turboladete som du snakker om, med nr. 9 på siden. Tror du skal slite med å ta den. Den andre har nr. 11 på siden. Vet ikke hva som er gjort med den, om den er original eller har turbo eller hva. Kanskje noen andre her som vet mer om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E63 Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 Hehe.Det er to forskjellige Warsteiner M3er i Norge. Den ene er den turboladete som du snakker om, med nr. 9 på siden. Tror du skal slite med å ta den. Den andre har nr. 11 på siden. Vet ikke hva som er gjort med den, om den er original eller har turbo eller hva. Kanskje noen andre her som vet mer om den? Hei En av landets nr11 er original M3 som er dekaltrimmet+(div evo-utstyr&annet småsnacks). Bilen er produsert 06.1990.Regnr.YA56000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 den jeg hadde ytte nærme 500hk og 452,5 på benkningspapiret på 0,9 bar i trykk og med ett dreimoment på 490nm. motoren og delene skal være god for 1,5-1,6 bar i trykk men downpipen på eksosen er litt for tynn, derfor så lite i trykk nå. de regner med att bilen er god for ca 650 hk med alt riktig stilt ind og ny downpipe( d er litt trangt ned der så d må modif en del for og få ned større rør). for og da få mere hk en 650 må man skifte råder pga belastningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 og ikke minst en topphastihet på 295km i timen d er lite kult da. jeg hadde bare 260 jeg. og d er fort i en e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 Alt virker så jævlig fort i en E30... Kjører du i 160 så føles det ut som du kjører romferge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 d var d som var så rart i denne. d var liksom litt komfår og 150 føles som 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 Jeg har hatt ca 190kmt med min. Det føltes helt sykt...!! Men så har jeg en ganske kjip utgave med nesten ingen ekstra utstyr og lite komfort da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2005 kjell rune, kul film! MEN lurt å filme slik at reg nr vises? får politiet se denne så tror jeg desverre at forrige eier sliter selv ville jeg kanskje ha lagt ut en liknende film MEN UTEN SKILTER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 Tror de får problemer med å bevise hvem som kjørte bilen på tidspunktet. Dessuten har bilen sin tredje eier på kort tid, så politiet må jo vite når det skjedde også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2005 så sant så sant men politet har grymme metoder på å "se" folk på film med hjelp av diverse:P sier det bare jeg vet mange som har brent seg på det (husker feks en skyline som hold 290 i 90 sonen på østlandet, de fikk skiltet på videoen og klarte med hjelp av diverse å se personen til tross for mørkt i bilen!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 24, 2005 Share Skrevet Februar 24, 2005 he he. ja d var d da. som sikkert ikke alle ser så er d teip bak på bilen og ikke ett orginalt skilt og kan derfor ikke brukes som bevis. og bilen har byttet eier 2 ganger siste året da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå