528i Skrevet Mars 1, 2005 Skrevet Mars 1, 2005 det er ikke sånn ratt at man kan sette på adapter så det passer? likte det så godt atte
Kjell Rune Skrevet Mars 1, 2005 Skrevet Mars 1, 2005 nei d tviler jeg på du. mener d var rart d ikke passa e34 jeg da men.
NSS Skrevet Mars 2, 2005 Skrevet Mars 2, 2005 har ett m3 ratt til salgs : så det er sagt passer det ikkje til e34, fant det ut nettop en ser jo at rattet er brukt men det er ganske fint, 1600,- pm / mail paal mongoA hillersoy.com Sikker på at det ikke passer til E34?? Jeg har et helt likt ratt i min E34 hvertfalll
316I Skrevet Mars 2, 2005 Skrevet Mars 2, 2005 Er det fordi det ikke passer i en BMW med airbag folk ikke kjøper det? eller er det fordi en ikke får det godkjent når en har bytta til ratt uten airbag i? Har ratt med airbag i ei å, så ei er bare nysgjerrig på åffer folk ikke har kjøpt det..
Frode H. Skrevet Mars 2, 2005 Skrevet Mars 2, 2005 Airbag er vel en slik ting man helst ikke vil ta bort når man først har det. Om det er lov å fjerne den eller ikke det vet jeg ikke men tviler egentlig på det. Rattet passer nok på en bil med airbagratt orginalt.
hypolisot Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Skrevet Mars 2, 2005 har ett m3 ratt til salgs : så det er sagt passer det ikkje til e34, fant det ut nettop en ser jo at rattet er brukt men det er ganske fint, 1600,- pm / mail paal mongoA hillersoy.com Sikker på at det ikke passer til E34?? Jeg har et helt likt ratt i min E34 hvertfalll er ganske sikker ja , rattene til e-34 er nesten helt like men er 1 eller 2 cm større tror eg, mangler sikkert en halv cm på navet for at det skulle passe, (med rask øyemål da)
hypolisot Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Skrevet Mars 6, 2005 la det inn på qxl : http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=16773304&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=11566 med litt overdimensjonert kjøp-nå pris, en vet jo aldrig men vist det er noen her som vil ha det så går det vel alltids an og gå litt utenom auksjonen
hypolisot Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Skrevet Mars 16, 2005 qxl var ingen suksess.. Selger det for 999 kr ; ) nå, billig billig! knuser heller rattet før eg lar det gå billigere enn det iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå