M6 Bjørn Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Ok.tøffe motorer det her,men det er vel rusten som knekker en Patrol først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 absolutt tøft ja! rusta har vell spist opp de fleste.. men denne skal få en god alderdom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 fylte for 9.85idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Fulgte ikke med på prisene da tråden ble startet, men jeg sjekka både i går og i dag.. 8.82 eller noe i går, og jeg fylte på 8.59 i dag. Ikke spesielt ille. Essoen 200 meter borti gata her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Ja, f....!! Var så dum at jeg somla litt med å tanke på søndag, og tenkte ta det på mandagen.... Pris på søndag var 9,10, på mandag var den steget til 10,26!!!! Da hørtes det slik ut i bilen min: DOH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Har egentlig aldri reflektert over hva bensinen koster! har bare fylt til det ikke var plass til mer, eller til lommeboken er tom alt etter hva som kommer først! hvet at det er dyrt og at staten suger bigtime;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Fylte for 8,79 idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Vi skulle hatt prisene til Amrikanerene. Og de skulle hatt Norges! Vi er mindre befolkning, og vi forurenser da mindre.. (ja ja... kansje ikke så lavt, men 5 kr literen hadde ikke vært vondt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 ikke fyll i molde da folkens har liggi på 10.35 i ukesvis her.... på uno x. d er sykt d ass. skikelig kjipern. diesel som jeg fyller ligger på 9.50. off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 hmz..8,90,- for bensin er ikke så mye og klage over når det billigste jeg kommer over er 10,66,- i dag..å det var SMART her i kristiansund..kjekt og kjøre en trimma 325 med disse bensinprisene jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 10, 2005 Forfatter Share Skrevet April 10, 2005 fylte for 10.79 og de sier jet er billigst på bensin, shell et eller anned sted ved e6 hadde for 9.99 og på jet 10.79 eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 skulle fylle nå i kveld.. 11,15kr/l!! ble heller litt cruising med min fars 320 touring som hadde full tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Bensin dyrt? I forhold til hva da? I forhold til hva det koster å produsere den, eller i forhold til et nytt kjøkken? En 1,5l Coca Cola koster rundt 30 kr på en bensinstasjon. Det er 20kr literen. Egentlig skal vi bare være glad for at bilen går på bensin og ikke brus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Bensinen nå for tiden er dyyyyyyrrrrrrrrrr..Fylte på for 10,62 for noen dager siden, hva faen, er jo nesten oppi 11kr litern. Dyrt??? hær i Tromsø koster den 11,88!!! Men den er aldri under 10kr. varierer noe helt sykt, Esso kostet den 11,88 1km lengere bort på statoil 10,60 SYKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå