Aguilera Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Blir bare deppa av å se på prisen på bensinen, er altid dyrt her, så jeg bare fyller og venter heller og ser på Statoil regningen hvor mye som har gått i bensin den siste mnd... ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 D er forfærdelig dyrt! Skal bytte til dieselmotor snart så da blir d litt bedre!! (i allefall om man kjører grønt.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 kjørte forbi SMART som da er en selvbetjent stasjon hvor prisene liksom skal være "gunstige"..skulle faen meg ha 10,89,- litern.. galskap sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Jeg glemmer når jeg fyllte på sist jeg min går og går hele tiden... 1100km da sparer jeg peeeeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Er bare å fylle og kjøøøyr 520d....din snik Er i dyreste laget nå syns jeg , men er et nødvendig onde så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Det er det samme for meg hva bensinen koster, jeg fyller bare for 100 kroner hver gang jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Bensinen nå for tiden er dyyyyyyrrrrrrrrrr..Fylte på for 10,62 for noen dager siden, hva faen, er jo nesten oppi 11kr litern. Dyrt??? hær i Tromsø koster den 11,88!!! Men den er aldri under 10kr. varierer noe helt sykt, Esso kostet den 11,88 1km lengere bort på statoil 10,60 SYKT det var dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 vi har ingenting å klage over! vi har det så godt så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 hva faen skjer, prisene går mye opp og ned i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Fyllte full tank iher om dagen, bensinen kostet 9,09 Timen etter hadde prisen kommet opp i 11,95 eller no.... Var glad da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Fyllte full tank iher om dagen, bensinen kostet 9,09 Timen etter hadde prisen kommet opp i 11,95 eller no.... Var glad da ja 11.95!!!??? Hærregud! Sykt.... skjønner bare ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 helt sinnsykt så d koster. synest ikke vanlig diesel er så billig heller jeg da. sinnsykt dette ass. sku steina hele forbanna stortinge for de tileggene demmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Det svarer seg å fylle bensin på søndagen, for da er prisene lavest. Her på jæren, så kan prisen variere med 1 kr/l fra søndag til mandag stemme d!! å d e billigast på Ogna!! der kjører jeg!! kosta over 11 i dag på Nærbø, hvis jeg ikke så helt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Jeg fyller bare for hundre kroner jeg så jeg merker ikke sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå