ØyvindB Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Husker jeg riktig at Gunnar har biltemablinklys? Hvordan var kvaliteten på disse? fornøyd? Jeg tror det hadde gjort seg på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Hadde bilrema blinklys på min E-34, å de var greie nok de, men pakningene tåler lite avfetting før de begynner å smuldre opp. PS de er vel ikke så mye dyrere hos veng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 men hva er penest av hvitt og røyk tro.. takk for tips om veng.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Synes det er like pent med orginale blinkers, for det er nesten "alle" som har hvite skiftet tilbake til oransje på min e36 for noen dager siden,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg synes også vanligvis det. men bilen min er så mørk, og med så blanke lykter at det orange skiller seg _veldig_ ut.. det blir liksom det du legger merke til på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Her er bilde av 525'en min som Henning kjøpte, den hadde jeg montert mørke blinklys på. http://bmw.leifen.com/anttila05/images/IMG_4235.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 jeg tror dette må bli den nye looken dette derimot bli nok værre.. Ingen selger komplette baklykter med hite blinkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Her er bilde av 525'en min som Henning kjøpte, den hadde jeg montert mørke blinklys på.http://bmw.leifen.com/anttila05/images/IMG_4235.JPG Og jeg har den gamle 520'n Henning hadde før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Husker jeg riktig at Gunnar har biltemablinklys? Jess. Helt riktig. De ser slik ut: Hvordan var kvaliteten på disse? fornøyd? Har hatt de i noen måneder nå, og de dugger ikke og ser like bra ut som alle andre hvite blinkere, så kvaliteten virker helt grei. Det ene festeøret på den ene lykta (høyre?) bomma litt i min bil (var ikke langt nok bakover), men jeg tror ikke det oransje som stod i før heller var festet i det øret. Det sitter ihvertfall helt bra med en skrue + glidesporet. Så ja, jeg er fornøyd. Kostet jo bare 159,-/stk. Sparte vel 150-200,- i forhold til OS/GS Bildeler, pluss frakt. Ikke allverdens, men snakker man prosenter blir det plutselig mye, og det er nok en fair sjanse for at det er nøyaktig samme blinkerne... Jeg tror det hadde gjort seg på min bil Det tror jeg og! E34 begynner å bli et gammelt design, så det hjelper mye å få bort det oransje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Ingen selger komplette baklykter med hite blinkere Ta deg en tur på bilxtra, og kjøp rød lyktespray, så lakker du blinklysene røde (de lyser orange igjennom) så får du et mye finere helhetsintrykk bak på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Synes det er like pent med orginale blinkers, for det er nesten "alle" som har hvite skiftet tilbake til oransje på min e36 for noen dager siden,. Må si meg helt enig. På min bil passer det ikke med hvite blinklys. Kommer til å bytte tilbake når jeg får tid. Ble rett og slett stygt med vite blinlys. Ser kjedelig ut også. Bilen min med den fargen er absolutt penest 100% orginal. Syns også det blir litt feil å "fornye" en gammel bil. Blir litt juks... dvs rånete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Husker jeg riktig at Gunnar har biltemablinklys? Jess. Helt riktig. De ser slik ut: Hvordan var kvaliteten på disse? fornøyd? Har hatt de i noen måneder nå, og de dugger ikke og ser like bra ut som alle andre hvite blinkere, så kvaliteten virker helt grei. Det ene festeøret på den ene lykta (høyre?) bomma litt i min bil (var ikke langt nok bakover), men jeg tror ikke det oransje som stod i før heller var festet i det øret. Det sitter ihvertfall helt bra med en skrue + glidesporet. Så ja, jeg er fornøyd. Kostet jo bare 159,-/stk. Sparte vel 150-200,- i forhold til OS/GS Bildeler, pluss frakt. Ikke allverdens, men snakker man prosenter blir det plutselig mye, og det er nok en fair sjanse for at det er nøyaktig samme blinkerne... Jeg tror det hadde gjort seg på min bil Det tror jeg og! E34 begynner å bli et gammelt design, så det hjelper mye å få bort det oransje. Orasje hadde ikke vært noe fint på bilen din heller gunnar. Absolutt mye finere med hvite. Ser også at de ikke dugger. Det er jo bra. Men, den ene frontlykta di dugger visst ser jeg. Samme som min. Lite minus å ha batteriet foran der på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Orasje hadde ikke vært noe fint på bilen din heller gunnar. Absolutt mye finere med hvite. Ser også at de ikke dugger. Det er jo bra. Men, den ene frontlykta di dugger visst ser jeg. Samme som min. Lite minus å ha batteriet foran der på bilen. Huff ja, den har dugga så lenge jeg har hatt bilen. Irriterende. Men har det noe med batteriet å gjøre mener du? Hvorfor? Vil heller ha det i motorrommet enn under baksetet med tanke på gasser og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Vet ikke helt hvorfor det er slik, men det var fatter som poengterte at lykta mi dugget og at det hadde med batteriet å gjøre. Men hvorfor vet jeg vel da egentlig ikke. Det er bedre å ha det der enn under baksetet evt i bagasjerommet. (Så en ikke får opp igjen dørene og slikt ) Men de kunne ha plassert de litt annerledes, litt lenger opp mot frontruta. Så hadde man sluppet at det dugget ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 . Det er bedre å ha det der enn under baksetet evt i bagasjerommet. (Så en ikke får opp igjen dørene og slikt ) JEg har en metallbit de kaller nøkkel som jeg stikke inn i døren. Da trenger jeg ikke bruke batteriet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå