Gå til innhold

Kvite blinklys E34


ØyvindB
 Share

Anbefalte innlegg

Husker jeg riktig at Gunnar har biltemablinklys?

Jess. Helt riktig. De ser slik ut:

g3.jpg

Hvordan var kvaliteten på disse? fornøyd?

Har hatt de i noen måneder nå, og de dugger ikke og ser like bra ut som alle andre hvite blinkere, så kvaliteten virker helt grei. Det ene festeøret på den ene lykta (høyre?) bomma litt i min bil (var ikke langt nok bakover), men jeg tror ikke det oransje som stod i før heller var festet i det øret. Det sitter ihvertfall helt bra med en skrue + glidesporet.

Så ja, jeg er fornøyd. Kostet jo bare 159,-/stk. Sparte vel 150-200,- i forhold til OS/GS Bildeler, pluss frakt. Ikke allverdens, men snakker man prosenter blir det plutselig mye, og det er nok en fair sjanse for at det er nøyaktig samme blinkerne... ;-)

Jeg tror det hadde gjort seg på min bil

Det tror jeg og! E34 begynner å bli et gammelt design, så det hjelper mye å få bort det oransje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er like pent med orginale blinkers, for det er nesten "alle" som har hvite :? skiftet tilbake til oransje på min e36 for noen dager siden,.

Må si meg helt enig. På min bil passer det ikke med hvite blinklys. Kommer til å bytte tilbake når jeg får tid. Ble rett og slett stygt med vite blinlys. Ser kjedelig ut også. Bilen min med den fargen er absolutt penest 100% orginal.

Syns også det blir litt feil å "fornye" en gammel bil. Blir litt juks... dvs rånete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg riktig at Gunnar har biltemablinklys?

Jess. Helt riktig. De ser slik ut:

g3.jpg

Hvordan var kvaliteten på disse? fornøyd?

Har hatt de i noen måneder nå, og de dugger ikke og ser like bra ut som alle andre hvite blinkere, så kvaliteten virker helt grei. Det ene festeøret på den ene lykta (høyre?) bomma litt i min bil (var ikke langt nok bakover), men jeg tror ikke det oransje som stod i før heller var festet i det øret. Det sitter ihvertfall helt bra med en skrue + glidesporet.

Så ja, jeg er fornøyd. Kostet jo bare 159,-/stk. Sparte vel 150-200,- i forhold til OS/GS Bildeler, pluss frakt. Ikke allverdens, men snakker man prosenter blir det plutselig mye, og det er nok en fair sjanse for at det er nøyaktig samme blinkerne... ;-)

Jeg tror det hadde gjort seg på min bil

Det tror jeg og! E34 begynner å bli et gammelt design, så det hjelper mye å få bort det oransje. :)

Orasje hadde ikke vært noe fint på bilen din heller gunnar. Absolutt mye finere med hvite. Ser også at de ikke dugger. Det er jo bra. Men, den ene frontlykta di dugger visst ser jeg. Samme som min. Lite minus å ha batteriet foran der på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orasje hadde ikke vært noe fint på bilen din heller gunnar. Absolutt mye finere med hvite. Ser også at de ikke dugger. Det er jo bra. Men, den ene frontlykta di dugger visst ser jeg. Samme som min. Lite minus å ha batteriet foran der på bilen.

Huff ja, den har dugga så lenge jeg har hatt bilen. Irriterende. Men har det noe med batteriet å gjøre mener du? Hvorfor? Vil heller ha det i motorrommet enn under baksetet med tanke på gasser og slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvorfor det er slik, men det var fatter som poengterte at lykta mi dugget og at det hadde med batteriet å gjøre. Men hvorfor vet jeg vel da egentlig ikke. Det er bedre å ha det der enn under baksetet evt i bagasjerommet. (Så en ikke får opp igjen dørene og slikt :D ) Men de kunne ha plassert de litt annerledes, litt lenger opp mot frontruta. Så hadde man sluppet at det dugget ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...