Ettertenning Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 gikk glipp av det eg og snuf s snufs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Til dere som gikk glipp av det så må det vel ha vært noen her på forumet som har tatt det opp? Har ikke disse DVD-opptakerene blitt ganske så utbredt? Jeg er forresten keen på en kopi selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 jeg fikk heller ikke sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Til dere som gikk glipp av det så må det vel ha vært noen her på forumet som har tatt det opp? Har ikke disse DVD-opptakerene blitt ganske så utbredt?Jeg er forresten keen på en kopi selv... Jeg håper noen har tatt opp dette, da jeg måtte legge meg pga jobben..... Hmmmm..... Hvis noen har tatt det opp, er jeg også interressert i en kopi.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Jeg fikk me meg programmet. Fy f... for en fet bil 6-serien er. Alt er perfekt ned til den minste detalj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Asj. Så satt jeg med eksamen kl. 12 i dag, da reprisen begynte, og hadde glemt å sette inn timeren.. Får håpe det kommer igjen. Har veldig lyst til å se den første timen. Er jo veldig relevant for det jeg studerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 Var jævlig rått måten de bygget den bilen av leire!! Nyyyydelig bil! Fikk ikke tatt det opp jeg heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Nå kan alle som gikk glipp av det få det med seg: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=4609 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Nettopp sett programet på discovery nå. Utrolig fasinerende hvor mye arbeid, tid, og penger som ligger bak en ny bil som dette. Skulle så gjerne hatt penger til å kjøpe en slik bil. Men med en slik utsalgspris som det er på disse bilene, har jeg ikke råd til å kjøpe de plastmodellene de brukte i reklamefilmene sine engang Hadde vel uansett vært litt kjipt med kun toppfart på 40 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Nettopp sett programet på discovery nå. Sett alle tre delene? Hele greia varer i tre timer! Det finnes en "treliter" som koster ca. 900'. Om tre-fire år har den falt så mye i pris at det er aktuelt for oss vanlige dødelige å kjøpe den i Tyskland og ta den med til Norge! Jeg er ikke rik, men jeg kan nærmest garantere at jeg har en slik i garasjen før jeg fyller 40! Det gjelder å ha troen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 3 TIMER ! Herregud jeg har ikke et liv... Må ha vært samme programmet ja.. eller deler av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Det er det samme! Lar meg sjelden styre av TV'n, men akkurat den søndagskvelden dette ble sendt første gang satte jeg livet mitt på "hold" i tre timer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Det finnes en "treliter" som koster ca. 900'. Om tre-fire år har den falt så mye i pris at det er aktuelt for oss vanlige dødelige å kjøpe den i Tyskland og ta den med til Norge! Jeg er ikke rik, men jeg kan nærmest garantere at jeg har en slik i garasjen før jeg fyller 40! Det gjelder å ha troen !!! Det gjelder å ha troen ja! Egentlig er det vel også snakk om prioritering. Kunne vel bodd i telt og gått å gresset, og dermed hatt råd til både det ene og andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 mhane, i profilen din må du aktivere HTML alltid tillatt: og BBCode alltid tillatt: Da kan du sitere andre samt bruke de andre knappene for å legge inn bilder etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Takker og bukker Hadde du visst hvor mye jeg har knotet for å finne ut av dette så hadde du vært flau- Ikke særlig datakyndig her nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå