Gå til innhold

Nye 6-serie på Discovery

Dan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til dere som gikk glipp av det så må det vel ha vært noen her på forumet som har tatt det opp? Har ikke disse DVD-opptakerene blitt ganske så utbredt?

Jeg er forresten keen på en kopi selv...

Jeg håper noen har tatt opp dette, da jeg måtte legge meg pga jobben..... Hmmmm..... :roll::?

Hvis noen har tatt det opp, er jeg også interressert i en kopi.... :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nettopp sett programet på discovery nå.

Utrolig fasinerende hvor mye arbeid, tid, og penger som ligger bak en ny bil som dette.

Skulle så gjerne hatt penger til å kjøpe en slik bil. Men med en slik utsalgspris som det er på disse bilene, har jeg ikke råd til å kjøpe de plastmodellene de brukte i reklamefilmene sine engang :(

Hadde vel uansett vært litt kjipt med kun toppfart på 40 km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp sett programet på discovery nå.

Sett alle tre delene? Hele greia varer i tre timer!

Det finnes en "treliter" som koster ca. 900'. Om tre-fire år har den falt så mye i pris at det er aktuelt for oss vanlige dødelige å kjøpe den i Tyskland og ta den med til Norge! Jeg er ikke rik, men jeg kan nærmest garantere at jeg har en slik i garasjen før jeg fyller 40! Det gjelder å ha troen :D !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en "treliter" som koster ca. 900'. Om tre-fire år har den falt så mye i pris at det er aktuelt for oss vanlige dødelige å kjøpe den i Tyskland og ta den med til Norge! Jeg er ikke rik, men jeg kan nærmest garantere at jeg har en slik i garasjen før jeg fyller 40! Det gjelder å ha troen :D !!!

Det gjelder å ha troen ja!

Egentlig er det vel også snakk om prioritering.

Kunne vel bodd i telt og gått å gresset, og dermed hatt råd til både det ene og andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...