Anne Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Kunne vel bodd i telt og gått å gresset, og dermed hatt råd til både det ene og andre Jeg hater både telt og gress, men likevel "spadde jeg opp" en halv million til bil i god tid før fylte 30! Kan sikkert "spa opp" en "halv en" til hvis jeg må (En 630 innebærer nok et "må"...). Hardt arbeid er stikkordet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Takker og bukkerHadde du visst hvor mye jeg har knotet for å finne ut av dette så hadde du vært flau- Ikke særlig datakyndig her nei Er ikke så veldig datakyndig selv men nå har jeg begynt på Datakortet så alt skal bli så mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Hallo! Jeg får det jo til så da er det håp for alle! Kneipbrød som har ligget i mer enn to dager er jo mer teknisk anlagt enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Kunne vel bodd i telt og gått å gresset, og dermed hatt råd til både det ene og andre Jeg hater både telt og gress, men likevel "spadde jeg opp" en halv million til bil i god tid før fylte 30! Kan sikkert "spa opp" en "halv en" til hvis jeg må (En 630 innebærer nok et "må"...). Hardt arbeid er stikkordet! Nå greide jeg å sitere også, utrolig hva litt hardt arbeid og litt hjelp fra moderator kan gjøre ja Enig med deg Anne, har selv arbeidet hardt, men det har også kostet. Så ikke mye til BMWen eller familie da nei. Spørsmålet er om det er verdt det.. men for en 6-serie så kan en vel altids ofre litt, men litt hjelp fra norsk tipping er også hjertelig velkommen her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Enig med deg Anne, har selv arbeidet hardt, men det har også kostet. Ja, det koster! Det er begrenset hvor lenge kroppen orker 24/7-livet! Før kunne jeg arbeide 96 timer i strekk, men det går ikke lenger... Alt arbeidet har imidlertid ført til at jeg kan ta det litt roligere nå... Jeg kan bo og kjøre bra uten å anstrenge meg så mye! Å sove på gittertrapper går greit når man er 24 og i ekstremt bra fysisk form. Ti år senere er det greit å slippe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå