M6 Bjørn Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Hmm jeg fant en gammel Backe Gabrielsen bak i barskapet mitt så nå sitter jeg her å "prøvesmaker" litt Noen andre her som liker Cognac? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 hvilken årgang er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 går gjerne for en god cognac! men er vell heller whiskey menneske! idag er det jæger.. dårli i halsen å tror det hjelper!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Tyrker shot! Black power.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 Står ingenting om årgang her men den er i hvertfall lagret i 20 år på eikefat før den er tappet på flasker. En ting er sikkert kjøp ikke billig Cognac,her har helt klart pris og kvalitet en sammenheng... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Jepps... Sånn som med mye annet .. Far min er cognac-freak.... Syko samling i et gammelt bar-skap... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2005 går gjerne for en god cognac! men er vell heller whiskey menneske! idag er det jæger.. dårli i halsen å tror det hjelper!! Jeg liker ikke Whiskey noe særlig,men jeg er helt sikker på att du blir bedre i halsen av litt Jæger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 hehe! ja,, er lov å håpe.. våkna vel i mårgå med skallebank OG dårli hals! men er mykje rare urter å styr i jæger'n så en kan aldri vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 går mere på egenprod brus her gitt. kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 alltid godt med litt skikkelig god cognac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Courvoissère cognac, 1025,- på polet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 nån som har pængskit nok ser er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 En god Cognac er bra, liker godt Renault Carte Noire ekstra og Otard sin. Så er jeg glad i Jack Daniels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 En god Cognac er bra, liker godt Renault Carte Noire ekstra og Otard sin. Så er jeg glad i Jack Daniels! Kunne ikke vært mer enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Er ikke så hard på den cognac`n, men den der tyrker`n er bra Alt som heter Smirnoff og Bacardi går også ned på høykant... Ikveld blir det nok Smirnoff og battery Skal bli skikkeli go i gassen...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå