DaggEn Skrevet Februar 25, 2005 Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg har en e36 som jeg har tenkt meg å bytte ut speila i m3 speil. Er dette noe jeg kan klare selv? Har elektriske speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Jeg skiftet på bilen min i sommer og det gikk veldig greit. Bare å skru ut dørhåndtaket, nappe av dørtrekket. Selve speilet sitter i tre skruer og strømkontakta er det bare å nappe av. Tipper du ikke bruker alt for lang tid på det. Så ja, dette klarer du selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Eneste som kan være litt stress er jo de jævla klippsene... Lurt å ha et par stykker i reserve før en begynner.. Vet ikke hvordan det er på din bil, men på enkelte bilmerker må en ha spesialverktøy for å ta av vindus sveiva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Om han ikke har el ruter da. Da slipper han jo det problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Trenger slett ikke av med dørtrekket på e36. 1) Røsk av plastdeksel bak speil 2) Ta av ledningen 3) Skru av tre "skruer". Kan være litt kronglete og pass på å ikke miste de ned i døra. 4) Skru fast nye speil 5) Ja, gjett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2005 Takk for svar. Da er d bare til å sette igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Putt en bit med skumgummi el.l i hullet mellom dørtrekket og døra, etter at du har tatt av dekselet bak speilet, så slipper du å miste skruene nedi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå