Nico_18 Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Hvis dere handler På GSBILDELER INNEN 1/7/07 får dere massevis av rabatter. kampanjer på lys (angeleyes) og diverse ting Mvh Nico
Mafia Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan vi får ut fronlykt "boksen" Der han har montert AE... Skjønner ikke hvordan jeg får ut blinklyset.
borve Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 jeg har også handlet hos GS, å gruer meg til å begynne. har en E36 coupe å lurer på om noen før meg har gjort det på en sånn bil ?
Mafia Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 jeg har også handlet hos GS, å gruer meg til å begynne. har en E36 coupe å lurer på om noen før meg har gjort det på en sånn bil ? Yes det har jeg nå, kjøpte nye lys på GS. AE med Xenon, veldig fornøyd! Er ikke så stress da, men du bør ikke ha dårlig tid når du setter i gang. Og ikke bryt på noe, det er alltid en enkel løsning på å få ting løs. Skulle gjerne laget en guilde, men har ikke tid på lille julaften. Gå og se på DIY(gjør det selv) knappen, der er en som har gjort litt av arbeidet i alle fall. det er 4 skruer som holder hele lysinnrettningen på plass, den ene er litt vanskelig å komme til, den ligger under det store plastpanelet. som blandt annet gir kjøling til dynamoen. Du forstår nok det meste selv, om du bare tar deg tid til det
borve Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 okay,,, blir nok etter nyttår. skal prøve å ta en del bilder slik att vi kan få laget en komplett DIY å lagt den ut her go hjul alle sammen (get it ??)
Mafia Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 hvor gjorde du av den "trafo" boksen? Meg du spør? Og med trafo, mener du den lille "esken" med den ene sikringen ?
oygab Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Jeg prøvte å montere angel eyes i går. Før jeg gikk igang ville jeg teste dem for å se hvor bra de lyste. Jeg koblet to av ringene inn på en av de der forsterkergreiene, og så videre inn på batteriet. Det skulle ta opp til et par minutter før de lyste, men det skjedde ikke, selv om jeg ventet i ca et kvarter. Noen som vet grunnen til dette? Jeg vil ikke forsette oppkoblingen når jeg ikke vet om de i det heletatt virker.
LordPalo Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 oygab Du sjekket at du koblet rett polaritet? Plusspol mot pluss...osv Hvis du kobler dette feil så vil ikke ringene lyse. I værste fall tar du livet av inverterne.
Sjøbuse Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Pent!Misunner dere med E36 når det gjelder montering av angel eyes! Makan til enkle greier. Har fortsatt mine liggende, og gruer meg som bare juling til jeg skal prøve å få de på bilen min. Må vel putte lyktene i stekovnen for å få av glassene, jeg har løse ringer montert i orginal lyktene mine. jeg måtte ikke varme lyktene mine. satt 3 klips på topp og bunn av glasset. enkel opperasjon.siden vi har lik bil slipper du nok og varme lyktene for å smelte lim. var bare en pakkning mellom lykta og glasset på min. så dette var en gammel sak. men om du fortsatt ikke har gjort noe med saken så vet du at du ikke må varme lyktene dine nå jeg kjøpte ringene på biltema faktisk. de var såppas billige at jeg tok kjangsen. hadde det ikke blitt bra kunne jeg bare kaste de tenkte jeg. liker ringer med hvitt lys. de matcher xenon lysene. ser rart ut med gule ringer og xenon eller ikke xenon og hvite ringer. ringene på biltema kommer med klips til og feste i toppen av reflektoren. slipper og lime. jeg måtte ikke ta ut lyktene av bilen. bare glasset og rammen mellom glass og reflektorer. brukte ca 1 time på første lykta siden det var første gang jeg åpna den. og andre lykta brukte jeg 15-20 min på. her er en link til biltema`s ringer. http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431 anbefaler sterkt disse ringene. hatt mine i 5 mnd. ikke noe problem med de. bilde av ringene mine. her er glassa og rammen inni lykta ikke montert. her er bilen ferdig.
Joan E36 Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Ble utrolig pent! Har selv kjøpt meg slike, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal dele frontlysene? de sitter limt eller noe slikt, og jeg tør ikke å være hardhendt mot disse Så hvordan deler dere lyktene uten å gjøre noe skade?
BreitBau Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 E36 er enkelt.. Sitter tre "klips" oppe, og 2 under som deler lyktene.. Sitter under lyktefetene på toppen av lykta hvertfall, så ser du hva jeg mener..
Joan E36 Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Ja, de klipsene ser jeg, men er det bare de som deler lyktene? Er det ikke noe lim eller noe slikt? Om det bare er å ta fra hverandre klipsene er det jo utrolig enkelt
-Marius- Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 er ikke limt på e36, er en gummipakning som er mellom glass og det svarte lykte huset, er bare å ta av klipsene og dra glasset fra lykten. kan hende den sitter litt fast i pakningen. men den er i alle fall ikke limt, har hatt mine opp en god del ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå