Gå til innhold

Monterte Angel Eyes i dag! (E36 Compact)


Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
jeg har også handlet hos GS, å gruer meg til å begynne. har en E36 coupe å lurer på om noen før meg har gjort det på en sånn bil ?

Yes det har jeg nå, kjøpte nye lys på GS. AE med Xenon, veldig fornøyd!

Er ikke så stress da, men du bør ikke ha dårlig tid når du setter i gang. Og ikke bryt på noe, det er alltid en enkel løsning på å få ting løs. Skulle gjerne laget en guilde, men har ikke tid på lille julaften.

Gå og se på DIY(gjør det selv) knappen, der er en som har gjort litt av arbeidet i alle fall. det er 4 skruer som holder hele lysinnrettningen på plass, den ene er litt vanskelig å komme til, den ligger under det store plastpanelet. som blandt annet gir kjøling til dynamoen.

Du forstår nok det meste selv, om du bare tar deg tid til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Jeg prøvte å montere angel eyes i går. Før jeg gikk igang ville jeg teste dem for å se hvor bra de lyste. Jeg koblet to av ringene inn på en av de der forsterkergreiene, og så videre inn på batteriet. Det skulle ta opp til et par minutter før de lyste, men det skjedde ikke, selv om jeg ventet i ca et kvarter. Noen som vet grunnen til dette? Jeg vil ikke forsette oppkoblingen når jeg ikke vet om de i det heletatt virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Pent!

Misunner dere med E36 når det gjelder montering av angel eyes! Makan til enkle greier. Har fortsatt mine liggende, og gruer meg som bare juling til jeg skal prøve å få de på bilen min. Må vel putte lyktene i stekovnen for å få av glassene,

jeg har løse ringer montert i orginal lyktene mine. jeg måtte ikke varme lyktene mine. satt 3 klips på topp og bunn av glasset. enkel opperasjon.siden vi har lik bil slipper du nok og varme lyktene for å smelte lim. var bare en pakkning mellom lykta og glasset på min. så dette var en gammel sak. men om du fortsatt ikke har gjort noe med saken så vet du at du ikke må varme lyktene dine nå:D

jeg kjøpte ringene på biltema faktisk. de var såppas billige at jeg tok kjangsen. hadde det ikke blitt bra kunne jeg bare kaste de tenkte jeg. liker ringer med hvitt lys. de matcher xenon lysene. ser rart ut med gule ringer og xenon eller ikke xenon og hvite ringer. ringene på biltema kommer med klips til og feste i toppen av reflektoren. slipper og lime. jeg måtte ikke ta ut lyktene av bilen. bare glasset og rammen mellom glass og reflektorer. brukte ca 1 time på første lykta siden det var første gang jeg åpna den. og andre lykta brukte jeg 15-20 min på.

her er en link til biltema`s ringer. http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431

anbefaler sterkt disse ringene. hatt mine i 5 mnd. ikke noe problem med de.

bilde av ringene mine. her er glassa og rammen inni lykta ikke montert.

eyewxtqefu0zw81kbqla.jpg

her er bilen ferdig.

fdymmyvqffzw3jaxjn8a.jpg

gmgkvcbgz3c59cd1k87r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...