Gå til innhold

Monterte Angel Eyes i dag! (E36 Compact)


Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

Nå som jeg trodde jeg hadde nok å pjuske med på bilen min, så ble det jaggu en ting til!

Etter at jeg så resultatet ditt, Frode. Så bare MÅ jeg kjøpe et slikt kit jeg også:) Ble SINNSYKT bra.

Planer: Vinge, Frontleppe, CCFL ringer og skifte til farget skinn istedenfor det kjedelig stofftrekket som er i dørene. Sy opp ny gear-mansjett, i samme farge som dørtrekkene. Lakkere opp skjørtene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan disse passe på E39 også?

Skal kjøpe nye lykteglass på min nå, og tenkte dermed å legge i angeleyes her. Spørsmålet blir jo kanskje da om disse blir for små/store? Noen som vet diameteren på disse? Er de evt noe fleksible, og kan økes/minskes litt ved å varme dem?

Evt om noen vet om noen ringer som kan passe rett på lykteglassene mine? ;)

Disse er jo VELDIG lyse, og lurer jo på om det kan se litt rart ut da med vanlige kjørelys/tåkelys...? Eller går det bra? Det er org. pærer i dine tåkelys Frode H.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til e46 vil jeg anbefale DDE Lightning™ Titanium (tidligere Wheelpower Phosphyre Halos). 100% kvalitet både på ringene og ledningssettet som følger med. Med disse er det også mulig å bestille nye ringer dersom f.eks en går i stykker. Alt følger med, så det er bare plug&play selv om det tar et par timer å montere.

Det finnes mange måter å koble ringene på, men på min bil har jeg koblet dem opp mot tenningen slik at de slår seg på når jeg vrir om nøkkelen. Jeg har også montert en knapp som overstyrer dette. Det følger også med en modul som gjør at man kan koble dem til interiørbelysningen i bilen. Dvs. at ringene slår seg på når man f.eks låser opp bilen med fjernkontrollen på nøkkelen. Og når man låser bilen fader lyset i ringene ut samtidig med interiørlyset.

CRW_0326.jpg

realish.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry at de fader ut? Ikke harry hvis de slås rett av?

Hele greia er vel i så fall harry. :)

Tenkte mest på at det er litt harry om de blir stående på etter man har slått av motor/resten av lysene, og først slår seg av når man trykker på fjernkontrollen. ;)

Jeg kunne godt hatt det, men synes fortsatt det er harry... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet blir jo kanskje da om disse blir for små/store? Noen som vet diameteren på disse? Er de evt noe fleksible, og kan økes/minskes litt ved å varme dem?

Jeg målte ikke diameteren på ringene før jeg monterte de men det kan godt tenkes at de passer i lyktene til en E39. Vet det blir brukt E39 ringer i E36 så da går det sikkert andre veien også.

Disse er jo VELDIG lyse, og lurer jo på om det kan se litt rart ut da med vanlige kjørelys/tåkelys...? Eller går det bra? Det er org. pærer i dine tåkelys Frode H.?

Jeg har orginalpærer i tåkelysene ja. Lurer på å skifte til noen hvitere pærer slik at ikke forskjellen blir så stor i forhold til lyset i ringene. Ringene har litt blåskjær i seg også så "super duper blue et eller annet pærer" gjør sikkert susen her.

Til e46 vil jeg anbefale DDE Lightning™ Titanium

Dette så meget bra ut! Var det lett å åpne lykta på E46? Var glasset klipset på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til e46 vil jeg anbefale DDE Lightning™ Titanium

Dette så meget bra ut! Var det lett å åpne lykta på E46? Var glasset klipset på?

På e46 er glasset klipset på ja. Først må blinklyset ut, så må en "pakning" oppå "glasset" av, så må listen under hovedlykten dras ut, så er det bare å klipse "glasset" av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ev kjøpe slike :Frontlykter Angel Eyes E-30/E-34 Chrom

thumb_4394.jpg

Pris 3.070,63 kr.

Kanskje litt billigere med DIY med kun ringene.. :?

Joa, men jeg har allerede ringer liggende, så komplett lyktesett til 3k er ikke interessant. Dessuten synes jeg, exkviiis møh frensj, at de lyktene der ser helt mongo ut.

Jeg får assosiasjoner til slike:

funnyglasses.JPG

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...