Ettertenning Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 ebb på trim 4 eldre kan porting. det går an og spørre han vist du lurer på noe underveis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Det er EBB som har skrevet innlegget det ble linket til lenger oppe her, på evo.no. Går sikkert an å bare spørre i den tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 såg linken men trykte ikkje på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Noen som har peiling på hvor mye en slik porting som ebb skriver om koster?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 eg har sent 2 mailer til hann og spurt han 2 ganger på forumet!!! for og si det sånn han er veldig vanskelig og få kontakt med! min erfaring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXistenZ Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2005 porter toppen din jeg.. har ikke så mye erfaring men men alle må jo begynne et sted.. PS. Ingen garranti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 haha da kan eg nok gjøre det sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Han jobber med andre ting til daglig. Motorgreiene er bare noe han har på si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Han jobber med andre ting til daglig. Motorgreiene er bare noe han har på si.. her meinte du meg? existens?ebb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 EBB ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXistenZ Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2005 ja nå har jeg begynt å "ødelegge" toppen.. hva skal jeg si.. så langt så bra.. tar ikke i så mye da.. kjølekanalene var nærmere enn jeg trodde faktisk.. men men.. er vell heller tvilsom til at dette skal bli no greie på, men morro å prøve hvertfall.. værste som kan skje er at toppen går til helvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXistenZ Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2005 skal se om jeg ikke får tatt noen bilder i løpet av dagen.. men ikke regn med noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Tror EBB tjener penger på si med sånt og kanskje ikke har lyst å røpe for mange "yrkeshemmeligheter". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Tror EBB tjener penger på si med sånt og kanskje ikke har lyst å røpe for mange "yrkeshemmeligheter". men det er da ikkje og røpe en yrkeshemmelighet og fortelle meg ka han tar for og porte toppen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå