Aguilera Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Hehehe, skal nok bli rå når jeg blir ferdig me den ja Er jo helt hekta på biler, styling osv, så det skulle bare mangle at jeg henger her inne... skal nok vise meg på noen av sommerens biltreff oxo Får se om jeg tørr kjøre selv eller om d blir med å ver tilskuer.. Men singel er jeg ikke... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Hehehe, skal nok bli rå når jeg blir ferdig me den ja Er jo helt hekta på biler, styling osv, så det skulle bare mangle at jeg henger her inne... skal nok vise meg på noen av sommerens biltreff oxo Det er bra, kanskje vi sees på et treff da? Fortrinnsvis på Østlandet, siden jeg ikke har noen planer om å dra til Rogaland, og du neppe har planer om å dra til Midt-Norge? Men singel er jeg ikke... hehe Fillern også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Veibil på Reve skal jeg vertfall på, kanskje Rudskogen, men det er ikke bestemt enda Skal skrike ut viss jeg skal bortover, for isåfall hadde d vert kult å hilst på noen av dere her inne som skal der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Jeg kan nok utelukke Reve for min del, da det ifølge visveg.no er 85 mil en vei! Skulle nesten ha hatt en eller annen form å identifisert hverandre på banetreff! På Gatebil hadde det vært liten vits i det, siden det er mange tusen der, men på BMW CCN-treff er det jo ikke fler enn at det hadde vært mulig å finne folka bak nickene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Ja, d hadde ikke vert dumt med en eller annen form for logo eller merke med BMWGuiden på.... Så vi kunne kjent igjen hverandre! Du får ta en prat med Gunnar på kammerset og se om dere klarer koke sammen noe smart Om så va så kunne jo vi medlemmer betalt litt for å få et sånnt merke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Dette har jo faktisk vært tema i en tråd for lenge siden, og som ble tatt opp igjen relativt nylig: www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=719 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Hiv opp en logo...fort som f... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Eyyyh....det er jo den vinga jeg har sett meg ut til min Compact :DIkke før den er klar for det alså, men en gang når resten av stylinga er på plass, da skal jeg ha en sånn, så KJØR PÅ!!!! Den er jo bare rå!!! Her er et annet alternativ Aguilera: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 hehehe, den der var jo helt psycho Den var for rund i kantene liksom, isåfall så måtte resten av bilen også vert sånn... Men takk for tipset Menneh felgene der derimot var skikkelig fine på Compacten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 På det bildet ser du forøvrig at slike baklykter passer godt på rød bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Jada, jada Men jeg vil ha hvite!!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 23, 2005 Share Skrevet Mars 23, 2005 Ja.. hva kan en si.. synes ikke den vingen hvar så ille jeg da men resten av stylingen må vere på plass!! Bare og rulle på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå