Gå til innhold

Bakfanger, E30


Hhenrik
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt bilen inne på verksted nå for å ta rust som har kommet på hjulbuer og kanaler. Hjulbuene var så rustne at man måtte skjære dem ut og sveise på nye. Dette medførte at bakfangeren måtte av(den orginale kromfangeren). Fangeren har fått et par bulker fra tidligere eiere, og dette medførte at feste på fangeren var skeivt og mekanikeren måtte skjære av festene på fangeren for å få den løs.

Nå lurer jeg på hvor jeg kan få tak i en brukt, og hva prisen ville være for en pen brukt slik?

Tenkte også på om jeg skulle hive på en annen bakfanger enn den orginale, for begynner å bli litt lei av alt kromen på bilen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i bakfangere som ser noenlunde orginale ut, bare svarte istede for krom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se linken til høyre, der finner du Veng Norge, og der har de sikkert fangere uten krom til bmw'en... + at på opphugginga i nærheten av deg har de sikkert en fanger eller ti liggende til en billig penge... hvis du satser på brukt da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken modell har du? E30 etter 87 fikk vel plastfangere... Men disse er 3 cm for lange i forhold til festene på E30 før 87/88... Det er vel mulig å justere det til på en måte, men blir kanskje en glipe mellom bilen og fangeren da... Jeg leverte bare kromfangerene mine til et lakkeringsverksted.... Ble veldig bra...(se mitt galleri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...