Fubar Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Noen som har noen erfaring med LED-baklykter? vurderer å kjøpe disse: Tror de kunne vært tøffe på E36en min, i motsetning til de jævla Lexus-lyktene Hvis noen har bilder av disse lyktene PÅ bil vil jeg gjerne se de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Fant desverre ikke med lyset på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 & Beklager de dårlige bildene! Noe jeg kan si om de lysene, er ihvertfall at dem er fete! Ser svintøfft ut -- spesiellt når det er mørkt ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 etter min mening synes jeg du heller bør kjøpe helt glassklare rødt/hvitt lykter til bilen.. jeg synes det er finere, men alikevel, det er mye finere med LED-lykter enn lexus, det passer ikke en Bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Jeg og synest rød å kvit er finest... Lexus lykter passer bare på en bil og det er på lexus.. Etter min mening er det finere med orginal lyktene enn disse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Syns de ble for lyse/blanke på de øverste bildene... Disse er finere (på en mørk bil)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2005 Det var noen psykedeliske bilder, Kenzuke Syns ikke det er for mange kule baklykter å velge mellom, må enten bli LED eller hvite/rød. Sistnevnte er jo også litt vanlig, har ikke sett noen med LED enda. Men det er vel samme tingen så på f.eks. M3 E46, den har vel LED lys bak. Så disse var på tilbud til 1990 kr hos Styling Tech. Koster 1500,- hos Schmiedmann i dænmaark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2005 Syns de ble for lyse/blanke på de øverste bildene...Disse er finere (på en mørk bil)... Min bil er mørkeblå (montrealblau metallic), funker vel det også? Bør jeg heller velge disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 De mørke var ganske ok. PS: Du får ikke bestilt fra Schmiedmann i Danmark lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2005 Å? Hva må da gjøres? Bestille fra motortechnic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Jepp... Se http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=4219 for mer info. De begynte å sende til Norge igjen for ikke lenge siden, men nå har de tydeligvis snudd om igjen. Irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Jeg liker de mørke der godt, er en bil her i nærheten som har slike, ser veldig kult ut i mørket. Ser ikke fullt så kult ut i dagslys, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Det var noen psykedeliske bilder, Kenzuke Hva er psykedeliske bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Hva er psykedeliske bilder ? psykedelisk ~de´lisk a2 (av gr delos 'klar, synlig') bevissthetsutvidende / p-e stoffer stoffer, særlig visse narkotika, som kan framkalle unormale psykiske tilstander / p- kunst kunst som prøver å framstille sanseopplevelser som en har under påvirkning av psykedeliske stoffer (preget av svaiende former og sterke farger) . Og det var altså om bildene du la ut. De var noe.. eh.. psykedeliske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2005 psykedelisk (preget av svaiende former og sterke farger) . Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå