Dan Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 LED lykter er råtøffe og ganske originale. De sorte der er nok finest på mørke farger, ja. Sånne jeg skal ha på min Ikke mange som har sånne foreløpig, men det sprer seg vel ganske raskt etter hvert. Lexus er drittlykter Her et mørkebilde av krom LED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Nice. Synd de ikke er like fine i dagslys, med lysene av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Nice. Synd de ikke er like fine i dagslys, med lysene av... Syns de er det hvis du har kromlykter på en lys(sølvfarget) bil og sort LED på en mørk bil. Da blir ikke forskjellen så stor i dagslys. Kromlykter på en mørk bil slår nok ikke like heldig ut, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Hva er psykedeliske bilder ? psykedelisk ~de´lisk a2 (av gr delos 'klar, synlig') bevissthetsutvidende / p-e stoffer stoffer, særlig visse narkotika, som kan framkalle unormale psykiske tilstander / p- kunst kunst som prøver å framstille sanseopplevelser som en har under påvirkning av psykedeliske stoffer (preget av svaiende former og sterke farger) . Og det var altså om bildene du la ut. De var noe.. eh.. psykedeliske.. Haha! Okei, takk for svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Kanskje litt OT, men fåes disse kun til E36, eller? Tenker på LED's ... Hva med e34 f.eks? anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Noen som har bilder av slike lykter på E-39??? Eventuelt røde med sota blinkers bak??? Sett hella leverer disse, men ville gjerne sett det på bil liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hvis jeg har mørkeblå bil, må jeg vel ha de sorte LED-lyktene. Noen som vet hvor en kan få tak i de billig(st)...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå